طراحی دکوراسیون داخلی یک اتاقک زیرشیروانی

به گزارش جام پارسی، استودیوی Batiik پروژه طراحی دکوراسیون داخلی یک اتاقک زیرشیروانی قدیمی به مساحت 15 متر مربع را به اتمام رسانده و آن را تبدیل به فضایی مدرن و منطبق با نیازهای روز در پاریس نموده است.

قبل از بازسازی، این اتاق با سقف شیبدارش فضایی تاریک و غیر قابل استفاده بود اما با طراحی دکوراسیون داخلی مخصوص این فضا و استفاده از مبلمان های سفارشی، این اتاق کاملاً قابل استفاده و کاربردی شد.

طراحی دکوراسیون داخلی یک اتاقک زیرشیروانی

جهت دریافت مشاوره خدمات آموزش طراحی کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

پارتیشن های قدیمی از داخل اتاق حذف شده و یک فضای باز به دست آمد. آشپزخانه به قسمت انتهایی منتقل شده و در نتیجه حمام بزرگ تر شد. هم چنین آشپزخانه بر روی پلت فرمی نهاده شد و این امکان به وجود آمد که یک تخت خواب در قسمت زیرین آن پنهان گردد. در صورت لزوم تخت به راحتی بیرون کشیده می گردد و به عنوان یک کاناپه نیز قابل استفاده است.

وقتی که تخت در زیر پنهان می گردد کانتر آشپزخانه با چهار جایگاه قابل استفاده است.

سه پنجره در دیواره شیب دار نور طبیعی زیادی را وارد فضا می نمایند و پارتیشن های مورب در داخل اتاق باعث شده که نور به راحتی اجازه عبور داشته باشد و فضا نیز بزرگ تر به نظر برسد. هم چنین شیارهای عمودی روی درب کمدها نیز به این تصور یاری می نمایند.

سرویس بهداشتی تا جای ممکن بزرگ تر از قبل شد و دیواره های آن در هماهنگی با میز پذیرائی به رنگ آبی تیره درآمد.

منبع: دیزاین مترز
انتشار: 29 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 328

به "طراحی دکوراسیون داخلی یک اتاقک زیرشیروانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی دکوراسیون داخلی یک اتاقک زیرشیروانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید