تور فرانسه ارزان: زیزو به پاریس نزدیک شد

به گزارش جام پارسی، تهران (پانا) - نشریه RMC Sport اظهار داشت زیدان در تابستان 2022 به پاری سن ژرمن می رود.

تور فرانسه ارزان: زیزو به پاریس نزدیک شد

با ما همراه باشید و با تور فرانسه ارزان از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

دنیل ریولو ستون نویس نشریه معتبر RMC Sport که در تابستان با اعلام خبر پیوستن لیونل مسی به پاری سن ژرمن همگان را شگفت زده نموده بود؛ این بار با خبر حضور زین الدین زیدان در PSG باعث تعجب جامعه فوتبال شده است.

زین الدین زیدان، سرمربی سابق رئال مادرید به گفته رسانه های فرانسوی جدی ترین گزینه جانشینی مائوریسیو پوچتینو روی نیمکت پاری سن ژرمن است.

این رسانه ها می گویند: دوران مائوریسیو پوچتینو در پی اس جی در حال خاتمه است و او فقط یک سال پس از جانشینی توماس توخل، شغلش را از دست خواهد داد.

ارائه ندادن بازی های قابل قبول در لیگ قهرمانان اروپا که با نمایشی ضعیف از تیم پاریسی همراه بود، باعث شده تا پوچتینو شانس بالایی برای ابقا در سمت سرمربیگری پاری سن ژرمن نداشته باشد و شایعات و برآورد ها به سوی زین الدین زیدان سرازیر شده است.

زیزو سرمربی سابق رئال از خاتمه فصل قبل و در پی کناره گیری از راهنمایی کهکشانی ها به دور از فوتبال است، ولی احتمالا با پی اس جی به سرمربیگری بازخواهد گشت.

حضور زیدان روی نیمکت پی اس جی بدون شک خبر خوبی برای رئال نخواهد بود چرا که ممکن است باعث تغییر نظر کیلیان امباپه شده و در نهایت او قراردادش را تمدید کند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 23 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 23 اردیبهشت 1401 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 1701

به "تور فرانسه ارزان: زیزو به پاریس نزدیک شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور فرانسه ارزان: زیزو به پاریس نزدیک شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید