شاهد فاسدترین انتخابات در تاریخ آمریکا بودیم

به گزارش جام پارسی، به گزارش خبرنگاران، دونالد ترامپ نامزد جمهوری خواستار در انتخابات 2020 در واکنش به اخبار رسانه های این کشور مبنی بر پیروزی جو بایدن نامزد دموکرات ها در انتخابات ریاست جمهوری سوم نوامبر در پیامی توئیتری بار دیگر بر نقصان در نظام انتخاباتی کشورش صحّه گذاشت.

شاهد فاسدترین انتخابات در تاریخ آمریکا بودیم

نامزد جمهوری خواستار در انتخابات 2020 در این خصوص نوشت: هیچ نامزد انتخابات ریاست جمهوری که در ایالات آیووا، فلوریدا و اوهایو پیروز شده حتی به باخت نزدیک هم نبوده است. من با فاصله زیادی در هر 3 ایالت پیروز شدم.

دونالد ترامپ در پیغام دیگری نوشت: این انتخابات فاسدترین انتخابات در تاریخ (آمریکا) بود. ما برنده شدیم.

دونالد ترامپ رئیس جمهور کنونی آمریکا پیشتر نیز در اولین مصاحبه خود پس از انتخابات ریاست جمهوری سوم نوامبر 2020 به شبکه تلویزیونی فاکس نیوز در مورد تقلب در انتخابات اخیر در کشورش اعلام نمود: به ما اجازه داده نمی گردد تا دلیل خود را ارائه دهیم؛ بنابراین در صددم تا پرونده عظیمی را تنظیم نموده تا درباره این و بسیاری از دیگر موضوعات به همراه انبوهی از دلایل حرف بزنم. صدها و صدها شاهد در این باره داریم. این چه سیستم دادگاهی است؛ یعنی من به عنوان رئیس جمهور ایالات متحده جایگاهی ندارم؟ شکایتی که مطرح خواهم کرد، شامل همه اقداماتی است که قوانین انتخابات را نقض نموده اند. عظیمترین تقلب در تاریخ آمریکا روی داده است؛ اما رسانه ها از آن چشم پوشی می نمایند.

وی در ادامه اضافه نمود: اتفاق وحشتناکی روی داده است. انتخابات پسُتی یعنی فاجعه. آن ها میلیون ها برگه رأی ارسال کردند. مطمئنم شما افرادی را می شناسید که 2، 3، یا 4 برگه رأی دریافت کردند؛ من خود می شناسم؛ می دانم شخصی 4 برگه رأی گرفت که در واقع باید یک برگه می گرفت. حتی مُردگان زیادی هم در این انتخابات رای دادند. آنها کوشش کردند که در نتایج انتخابات کارولینای شمالی نیز تقلب نمایند؛ اما پیروز نشدند. این یک کلاهبرداری تمام عیار است. نمی دانم شاید وزارت دادگستری و اف بی آی نیز در این کار دخیل باشند. نمی دانم مردم چطور با این مسئله کنار آمدند. این غیرقابل باور است. در این انتخابات تقلب شده و این یک تقلب تمام عیار است. رسانه ها و شرکت های فناوری عظیم نمی خواهند که درباره هانتر (پسر جو بایدن) و تقلب در این انتخابات صحبت نمایند. ما آزادی رسانه نداریم؛ بلکه سرکوب آزادیِ رای دادن از سوی رسانه ها در آمریکا داریم.

لازم به ذکر است، هر دو نامزد اصلی در انتخابات ریاست جمهوری سوم نوامبر 2020 پیش از برگزاری و نیز پس از اتمام آن یکدیگر را به دست داشتن در توطئه چینی علیه هم متهم نموده اند؛ واقعیتی که نقصان عظیم در کشور مدعی لیبرال دموکراسی را به وضوح نشان می دهد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 بهمن 1399 بروزرسانی: 3 بهمن 1399 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 1043

به "شاهد فاسدترین انتخابات در تاریخ آمریکا بودیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شاهد فاسدترین انتخابات در تاریخ آمریکا بودیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید