سامسونگ پروژه S22 فن ادیشن را برای افزایش عرضه S22 اولترا لغو کرد

به گزارش جام پارسی، طبق جدیدترین خبرهای منتشر شده، سامسونگ پروژه گلکسی S22 فن ادیشن را لغو نموده و ظاهراً کاربران نباید منتظر معرفی این پرچم دار مالی سال 2022 سامسونگ باشند. این گزارش که از وب سایت کره ای The Elec منتشر شده، ادعا می نماید دلایلی نظیر کمبود تراشه و افزایش تقاضا برای گوشی هوشمند گلکسی S22 اولترا، غول فناوری کره ای را مجاب به گرفتن این تصمیم سخت نموده است.

سامسونگ پروژه S22 فن ادیشن را برای افزایش عرضه S22 اولترا لغو کرد

اما خبر خوب برای علاقمندان به این سری، این است که سامسونگ سری فن ادیشن را متوقف نخواهد کرد، زیرا این شرکت برنامه هایی برای معرفی گلکسی S23 فن ادیشن در سال آینده دارد. ظاهراً گلکسی S22 فن ادیشن سامسونگ قرار بود با همان چیپست پرچم دار گلکسی S22 اولترا روانه بازار گردد، اما فروش بسیار خوب قدرتمندترین گوشی هوشمند سال 2022 سامسونگ در بازار گوشی های هوشمند، باعث شد تا این سازنده در استراتژی فروش خود برای سال 2022 تجدید نظر کند.

سامسونگ برنامه هایی برای عرضه سه میلیون گلکسی S22 فن ادیشن به بازار گوشی های هوشمند داشت که با لغو شدن پروژه این گوشی، این تعداد هدف عرضه گلکسی S23 فن ادیشن در سال آینده خواهد بود. با این حال طبق گزارش ها، سامسونگ با قدرت به سمت هدف خود یعنی فروش 10 میلیون دستگاه گلکسی S22 اولترا پیش می رود و جهت رسیدن به این مهم، باید منابع بیشتری را برای فراوری آن تخصیص دهد.

باید اشاره کنیم که هدف های اولیه سامسونگ برای سال 2023 این است که فروش گلکسی S22 اولترای خود را 30 درصد افزایش دهد و آن را به مرز 13 میلیون گوشی هوشمند برساند. بعلاوه انتظار می رود که فروش گلکسی S23 به 8.5 میلیون دستگاه برسد. این در حالی که گلکسی S22 پلاس با تنها 6.5 میلیون فروش پیش بینی شده، کمترین محبوبیت را در بین مشتریان خواهد داشت.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 6 مرداد 1401 بروزرسانی: 6 مرداد 1401 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 1763

به "سامسونگ پروژه S22 فن ادیشن را برای افزایش عرضه S22 اولترا لغو کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامسونگ پروژه S22 فن ادیشن را برای افزایش عرضه S22 اولترا لغو کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید