رانندگان برای ثبت نام مسکن ملی به تشکل های استانی مراجعه نمایند

به گزارش جام پارسی، تهران (پانا) - قائم مقام سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: رانندگان مشمول طرح مسکن ملی، برای ثبت نام در این طرح به تشکل های استانی مراجعه نمایند.

رانندگان برای ثبت نام مسکن ملی به تشکل های استانی مراجعه نمایند

جهت دریافت خدمات پتینه کاری با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

داریوش امانی امروز (سه شنبه) پس از مراسم امضای تفاهم نامه ساخت مسکن برای رانندگان برون شهری اضافه کرد: این تفاهم نامه یکی از آرزوهای رانندگان برون شهری بود که بالاخره محقق شد.

وی گفت: شناسایی رانندگان مشمول دریافت این واحدهای مسکونی پیش از این صورت گرفته بود و به دلیل آنکه سازمان راهداری کارت هوشمند برای رانندگان صادر نموده، از همه شرایط رانندگان برون شهری و تعداد آنان آگاه است.

امانی گفت: بر اساس پایش های صورت گرفته از بین 638 هزار راننده برون شهری بار، مسافر و ترانزیت و همچنین بر اساس شرایط مندرج در طرح اقدام ملی مسکن، 226 هزار راننده واجد شرایط شناخته شدند.

قائم مقام سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ادامه داد: در فاز نخست، با شرکت عمران شهرهای جدید تفاهم نامه ساخت پنج هزار واحد قطعی شده و از یک ماه آینده در چند استان عملیات اجرایی آنها آغاز می گردد.

امانی شرح داد: رانندگان مشمول می توانند به تشکل های استانی خود مراجعه نمایند، این تشکل ها نیز فهرست متقاضیان را به سازمان راهداری ارائه داده و ما پس از پایش اولیه، فهرست را به معاونت مسکن وزارت راه و شهرسازی ارائه می دهیم.

قائم مقام سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ادامه داد: قرار است تامین مسکن رانندگان دارای کارت هوشمند که نزدیک به 226 هزار نفر و فاقد مسکن هستند در سه سال، انجام گردد.

وی اعلام کرد: البته تعدادی زیادی از این رانندگان در شهرهای کوچک هستند که به آنان زمین داده می گردد، به رانندگان فاقد مسکن که در شهرهای عظیم ساکن هستند نیز در قالب پروژه های مشارکتی، ساخت وساز مسکن انجام می گردد.

مراسم امضای تفاهم نامه تامین مسکن رانندگان حمل و نقل عمومی برون شهری کشور صبح امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی در ساختمان دادمان وزارت راه و شهرسازی برگزار گردید.

بر اساس این تفاهم نامه که بین سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با شرکت عمران شهرهای جدید، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، سازمان ملی زمین و مسکن و معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی منعقد شد 226 هزار راننده اتوبوس، کامیون و ترانزینی تا سه سال آینده صاحبخانه می شوند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 17 اسفند 1399 بروزرسانی: 17 اسفند 1399 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 1130

به "رانندگان برای ثبت نام مسکن ملی به تشکل های استانی مراجعه نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رانندگان برای ثبت نام مسکن ملی به تشکل های استانی مراجعه نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید