تور ارزان دبی: ملاقات رئیس جمهور کره جنوبی و ولیعهد امارات به صورت ناگهانی لغو شد

به گزارش جام پارسی، درحالیکه که رئیس جمهور کره جنوبی برای ملاقات با محمد بن زاید در امارات به سر می برد، مقامات ابوظبی به علت یک مساله اضطراری و پیش بینی نشده این ملاقات را لغو کردند.

تور ارزان دبی: ملاقات رئیس جمهور کره جنوبی و ولیعهد امارات به صورت ناگهانی لغو شد

با تور ارزان دبی در زیباترین سواحل خلیج فارس استراحت کنید و شهری پر زرق و برق، بین‌المللی و پیشرفته را سیاحت کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، یک مقام ارشد کره جنوبی از لغو ملاقات مون جائه این رئیس جمهور این کشور با محمد بن زاید ولیعهد امارات در ابوظبی به یک دلیل پیش بینی نشده از سوی امارات اطلاع داد.

براساس گزارش خبرگزاری یونهاپ، رئیس جمهور کره جنوبی که برای یک سفر سه روزه به منطقه غرب آسیا سفر نموده است هم اکنون برای ملاقات با ولیعهد امارات در دبی به سر می برد اما ملاقات برنامه ریزی شده وی با محمد بن زاید از طرف ابوظبی لغو شده است.

این مقام کره جنوبی گفته، مقامات اماراتی دلیل لغو این ملاقات را یک موضوع پیش بینی نشده و اضطراری اعلام نموده و محترمانه این ملاقات را لغو نموده اند.

یونهاپ در ادامه نوشت: هنوز دقیقا معین نشده است که چرا این ملاقات لغو شده است. رئیس جمهور کره جنوبی قرار بود روز دوشنبه درباره مساله دی اکسید کربن یک سخنرانی کلیدی داشته باشد و سپس با محمد بن زاید حاکم دوفاکتوی امارات عربی متحده درباره تعمیق روابط دوجانبه، مسائل آب و هوایی و مسائل امنیتی و دفاعی میات دوطرف ملاقات و رایزنی کند.

خبرگزاری یونهاپ اضافه نمود: از مقام کره جنوبی پرسیدیم آیا دلیل لغو این ملاقات با مساله کووید-19 مرتبط است یا نه؟ این مقام کره ای گفته که دولت امارات هیچ دلیل معینی را به ما اعلام ننموده است.

کره جنوبی بیش از 50 درصد از نفت مورد احتیاج خود را از کشورهای حاشیه خلیج فارس تامین می نماید و علاوه بر آن با امارات روابط مالی و نظامی مستحکمی دارد و تا به امروز دو رآکتور اتمی برای امارات راه اندازی نموده است.

روز یک شنبه در جریان سفر مون جائه به امارات، دو طرف یک پیش توافق برای فروش موشکهای سطح به سطح از طرف سئول به ابوظبی امضا کردند که نشانه عمق روابط نظامی میان دو طرف است.

م

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 21 فروردین 1401 بروزرسانی: 21 فروردین 1401 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 1666

به "تور ارزان دبی: ملاقات رئیس جمهور کره جنوبی و ولیعهد امارات به صورت ناگهانی لغو شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان دبی: ملاقات رئیس جمهور کره جنوبی و ولیعهد امارات به صورت ناگهانی لغو شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید