ملاقات دکتر بابایی کارنامی، نماینده مردم ساری و میاندورود با دکتر عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی

به گزارش جام پارسی، خبرگزاری خبرنگاران- دکتربابایی کارنامی به بازسازی و باسازی بافت تاریخی و میراثی شهر ساری، احداث پارک جنگلی در منطقه کوهدشت، طرح ساماندهی ساحلی، احداث اسکله دریایی در نوار ساحلی گهرباران میاندورود نیز اشاره نمود .

ملاقات دکتر بابایی کارنامی، نماینده مردم ساری و میاندورود با دکتر عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی

به گزارش خبرنگارخبرنگاراندفترمازندران درساری، در این نشست نماینده ساری و میاندورود از مازندران به عنوان مرکز گردشگری و میزبانی کشورهای عضو اکو در سال 1401 یاد کرد و به موضوع گردشگری و نقش بسزای آن در رشد مالی در شهرستان ساری و میاندورود پرداخت.

دکتربابایی کارنامی به بازسازی و باسازی بافت تاریخی و میراثی شهر ساری، احداث پارک جنگلی درمنطقه کوهدشت، طرح ساماندهی ساحلی، احداث اسکله دریایی در نوار ساحلی گهرباران میاندورود نیز اشاره نمود .

نماینده مردم ساری و میاندورود از اختصاص 100 میلیارد تومان اعتبار برای رویداد 2022 و قول مساعد وزیر برای اعطای تسهیلات برای زیر ساخت های گردشگری در چهاردانگه، دودانگه و کلیجانرستاق، رودپی و... اطلاع داد و اضافه نمود: وزیر محترم در این نشست قول حمایت از جاذبه های گردشگری همانند باداب سورت، دریاچه میانشه و الندان و سایر جاذبه های گردشگری ساری و میاندورود را داده است .

دکتر بابایی کارنامی بعلاوه از قول مساعد وزیر جهت سفر به مازندران طی یک یا دو ماه آینده اطلاع داد .

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 5 تیر 1401 بروزرسانی: 5 تیر 1401 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 1735

به "ملاقات دکتر بابایی کارنامی، نماینده مردم ساری و میاندورود با دکتر عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملاقات دکتر بابایی کارنامی، نماینده مردم ساری و میاندورود با دکتر عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید