جمهوریخواهان کنگره اعتقادی به پیروزی بایدن ندارند

به گزارش جام پارسی، طبق نتایج نظرسنجی اجرا شده از هر 10 نماینده جمهوریخواه در کنگره تنها یک نماینده اذعان به پیروزی بایدن در انتخابات 2020 می نماید.

جمهوریخواهان کنگره اعتقادی به پیروزی بایدن ندارند

براساس نظرسنجی که روزنامه واشنگتن پست انجام داده، تنها 25 تن از نمایندگان جمهوریخواه کنگره بایدن را به عنوان پیروز انتخابات 2020 به رسمیت می شناسند.

نتایج نظر سنجی واشنگتن پست با سه سئوال از 249 نماینده جمهوریخواه در کنگره بدست آمده است.

در این نظرسنجی از نمایندگان جمهوریخواه سوال شده است که چه کسی در انتخابات پیروز شد؟ آیا از کوشش های رئیس جمهوری ترامپ برای ادعای پیروزی حمایت می کنید؟ و آیا بایدن را به عنوان رئیس جمهوری قانونی منتخب قبول دارید؟

نتایج نظرسنجی نشان می دهد که 11 تن از 52 نماینده جمهوریخواه در مجلس سنا و 14 نماینده جمهوریخواه در مجلس نمایندگان به پیروزی بایدن در انتخابات اعتقاد دارند.

نتایج نظر سنجی واشنگتن پست در حالی مطرح می گردد که سدریک ریچموند نماینده دموکرات روز یکشنبه در گفت وگو با شبکه سی بی اس توضیح داد: بسیاری از نمایندگان سنا و مجلس نمایندگان پشت درهای بسته پیروزی بایدن و شکست ترامپ در انتخابات 2020 را پذیرفته اند اما از اعلام علنی مواضع خود هراس دارند.

ریچموند اضافه نمود: جمهوریخواهان پیروزی بایدن را پذیرفته اند، در حقیقت همه آمریکایی های این پیروزی را قبول نموده اند.

ریچموند که به عنوان مشاور ارشد بایدن در دولت جدید خدمت خواهد نمود گفت: جمهوریخواهان به این دلیل از اذعان علنی به پیروزی بایدن اجتناب می نمایند که از قدرت توییتری ترامپ می ترسند.

با توجه به اینکه ترامپ در شبکه توییتر دارای 88 میلیون فالوور است بارها از قدرت شبکه اجتماعی در تخریب هم حزبی هایی که هم نظر وی نیستند استفاده نموده است.

با گذشت یک ماه از اعلام نهایی نتایج انتخابات 2020 ترامپ همچنان حاضر به پذیرش شکست خود در این دور از انتخابات نیست و به شکایات در خصوص بروز تقلب در انتخابات ادامه می دهد. ، ایرنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 30 دی 1399 بروزرسانی: 30 دی 1399 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 1036

به "جمهوریخواهان کنگره اعتقادی به پیروزی بایدن ندارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جمهوریخواهان کنگره اعتقادی به پیروزی بایدن ندارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید