جای این خودروی چینی در بازار ایران خالی است! ، عکس

به گزارش جام پارسی، پیش فروش یکی از جدیدترین محصولات هونگچی به نام H6 به تازگی شروع شده است. محصول جذابی که می تواند رقیب خودروهایی مثل کیا اپتیما، هیوندای سوناتا، هوندا آکورد و تویوتا کمری و... باشد.

جای این خودروی چینی در بازار ایران خالی است! ، عکس

امیرمسعود عابدینی: در مراسم رونمایی از پیش فروش،هونگچی رسما اظهار داشت که سه مدل نو SUV را در سال 2023 عرضه خواهد نمود.

طراحی تهاجمی که امضای طراحی محصولات هونگچی در آن دیده می گردد،بیش از هر چیزی خودنمایی می نماید. فرم و شکل بدنه لیفت بک بوده که جذابیت را چند برابر می نماید.

نمای جلویی همان زبان طراحی محصولات هونگچی را دارد.طراحی دو چراغی که در این خودرو دیده می گردد،به جرئت یکی از زیباترین طراحی هایی است که اجرا شده است.گرافیک L مانند دیلایت با نوار کرومی گوشه و پایین سپر هماهنگ شده است.در کنار این نوار کرومی،چراغ اصلی قرار گرفته است.

نوار رنگ قرمز نمادین آن از جلوپنجره تا کاپوت ادامه دارد.

چراغ پشتی به شکل متصل بوده و انگار از دم کوسه الهام گرفته شده است.نوارهای کرومی در این قسمت هم برای افزودن جذابیت حضور دارند.دو اگزوز در کنار هم در وسط دیفیوزر قرار دارند که متمایز و اسپرت است.

ادوات کرومی و قرمز رنگ به همراه رینگ های نو 18 اینچی،جذابیت نمای کناری را بیشتر می نمایند.

مصرف نمایندگان می توانند از بین 10 رنگ بیرونی شامل سفید، سیاه، خاکستری، قرمز، سبز، خاکستری مات، سفید و مشکی، خاکستری و مشکی، قرمز و مشکی و سبز و مشکی یکی را انتخاب نمایند.

کابین H6 با اینکه مقبول است و طراحی نوازی دارد،اما ای کاش مانند نمای بیرونی خودرو،از تنوع و خلاقیت بیشتری بهره می برد.فضای داخلی از یک چیدمان متقارن T شکل استاندارد استفاده می نماید و 4 رنگ را برای انتخاب مصرف نمایندگان ارائه می دهد.

بیشتر بخوانید:

  • آغاز طوفانی ماشین ملی ترکیه / عکس

فرمان D کات و نمایشگرهای بزرگ کیلومترشمار و اطلاعات-سرگرمی به همراه تریم های رنگی،در کابین خودنمایی می نمایند.

انتخابگر حالت رانندگی،شارژر وایرلس،شبکه 5G،گرمکن و ماساژور صندلی،گرم کن فرمان،نمایشگر هدآپ و سیستم یاری رانندگی سطح 2+ و... از جمله امکانات شاخص در این خودرو هستند.

پیشرانه 2 لیتری توربوشارژ GDi در مدل پایه هونگچی H6 قادر است 220 اسب بخار قدرت و 340 نیوتون متر گشتاور فراوری کند.این تیپ 0 تا 100 کیلومتر را در 7.8 ثانیه طی می نماید و مصرف سوخت جامع 6.5 لیتر در هر 100 کیلومتر است.

نسخه پرقدرت 247 اسب بخار و 380 نیوتون متر گشتاور فراوری می نماید.وظیفه انتقال قدرت برعهده یک گیربکس 8 سرعته اتوماتیک است.شتاب 0 تا 100 کیلومتر در این مدل 6.8 ثانیه است.

پیش فروش هونگچی H6 از قیمت 28 هزار و 300 دلار آغاز و تا 35 هزار و 200 دلار ادامه دارد.

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 7 فروردین 1402 بروزرسانی: 7 فروردین 1402 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 1884

به "جای این خودروی چینی در بازار ایران خالی است! ، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جای این خودروی چینی در بازار ایران خالی است! ، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید