بی جهت مردم را از کرونا نترسانیم ، خطر استرس بیشتر از کروناست

به گزارش جام پارسی، بازیگر محبوب سریال های تلویزیونی درباره شایعه هایی که درباره کشنده بودن ویروس کرونا شنیده می شود، گفت: بیخودی با اخبار کذب و اغراق آمیز شایعه درست نکنیم و مردم را نترسانیم و فقط به توصیه های بهداشتی و پزشکی از منابع درست، توجه کنیم.

بی جهت مردم را از کرونا نترسانیم ، خطر استرس بیشتر از کروناست

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرنگاران، محمود پاک نیت، بازیگر سریال های خاطره انگیزی همچون یوسف پیامبرو روزی روزگاری در گفت و گو با خبرنگاران درباره انتشار ویروس کرونا گفت: از قدیم گفته اند ترس برادر مرگ است و متاسفانه شایعه هایی که با انتشار این ویروس در جامعه شدت گرفته که چند هزار نفر را می کشد و فلان و فلان؛ اصلا این طور نیست. اگر واقعا توصیه ها و تذکرات ساده بهداشتی گفته شده را مردم رعایت کنند، به سادگی می شود آن را کنترل کرد. در سال هزاران نفر در کشور خودمان بر اثر تصادفات جاده ای متاسفانه می میرند و اگر مردم درباره این مساله هم انقدر ترس و وحشت داشته باشند، انقدر شاهد این بلایا نمی شویم.

پاک نیت افزود: بالاخره این ویروس در کل دنیا منتشر شده و به ایران هم رسیده، ولی انقدر در کنار آن وحشت و استرس به مردم وارد شده، که همین استرس بیشتر از ویروس خطرناک است و به ما آسیب می زند. چون هنوز هیچ داروی خاصی برای آن کشف نشده، بهترین راه مقابله با آن همان رعایت نکات بهداشتی گفته شده و آرامشی داشتن است و بیخودگی همدیگر را از این ویروس نترسانیم و شایعه درست نکنیم.

پاک نیت، بازیگر سینما و تلویزیون در ادامه از بازی در سریال جشن سربرون به کارگردانی مجتبی راعی خبر داد و افزود: حدود چهار پنج ماهی است که تصویر برداری این کار شروع شده و این سریال، در زمان مشروطه و قاجار اتفاق می افتد و مشروطه خواهانی که در شیراز بر علیه دولت وقت قصد مبارزه دارند و عده از خان های لار و شهرهای دیگر استان فارس را می گیرند و می کشند و من نیز در این سریال نقش یکی از همین خان ها را بازی می کنم که درگیر این جریان ها شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 28 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 503

به "بی جهت مردم را از کرونا نترسانیم ، خطر استرس بیشتر از کروناست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بی جهت مردم را از کرونا نترسانیم ، خطر استرس بیشتر از کروناست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید