برگزاری دومین رویداد استارتاپی چند روزه طراحی اپلیکیشن موبایل در آذربایجان غربی

به گزارش جام پارسی، خبرنگاران/آذربایجان غربی دومین رویداد استارتاپی چند روزه طراحی اپلیکیشن موبایل به همت جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی و اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی برگزار می گردد

برگزاری دومین رویداد استارتاپی چند روزه طراحی اپلیکیشن موبایل در آذربایجان غربی

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی واحد، دومین رویداد استارتاپی چند روزه طراحی اپلیکیشن موبایل باهدف شتابدهی به کسب و کارهای فناورانه جوانان به کارفرمایی اداره کل ورزش و جوانان استان و به همت جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی برگزار می گردد.

پور محمود دبیر منش آذربایجان غربی با تشریح اهداف این استارتاپ گفت: این رویداد استارتاپی با محورهای مشاغل خانگی، سلامت و پزشکی، سوغات استان، آموزشهای الکترونیکی، بازارچه های مرزی استان، گیاهان دارویی همراه با اهدای جوایز ارزنده به ایده های اول تا سوم برگزار می گردد.

وی گفت: علاقه مندان به شرکت در این رویداد تا 13 مردادماه 1400 آثار خود را به سایت دریافت ایده به نشانی jdurmia.ir ارسال نمایند.

دبیر منش آذربایجان غربی گفت: این رویداد با مشارکت سازمان تجاری سازی و اشتغال دانش آموختگان جهاددانشگاهی، دانشگاه جامع علمی کاربردی جهاددانشگاهی، سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری ارومیه، دانشگاه علمی کاربردی استان، مرکز فناوری و رشد دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه، سازمان میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی استان، مرکز نوآوری و توانمندسازی جهاددانشگاهی برگزار می گردد.

لازم به ذکر است زمان پیش رویداد 17 مرداد 1400 و زمان برگزاری رویداد استارت آپی طراحی اپلیکیشن موبایل 20، 21 و 22 مرداد 1400 خواهد بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 1411

به "برگزاری دومین رویداد استارتاپی چند روزه طراحی اپلیکیشن موبایل در آذربایجان غربی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری دومین رویداد استارتاپی چند روزه طراحی اپلیکیشن موبایل در آذربایجان غربی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید