قایق سواری روی رودخانه شکلات

به گزارش جام پارسی، به گزارش خبرنگاران ، همشهری بچه ها ویژه بچه ها 7 تا 12 سال است و بخش های مختلفی چون شعر، داستان، بازی و آموزش مهارت های زندگی را دربرمی گیرد.

قایق سواری روی رودخانه شکلات

در دویست و یازدهمین شماره همشهری بچه ها، ویژه شهریورماه که به تازگی از سوی موسسه همشهری منتشر شده، مطالب متنوعی مانند قایق سواری روی رودخانه شکلات به چشم می خورد که بچه ها را با خود به گردشی در موزه شکلات آلمان می برد.

همچنین در این شماره درباره شازده کوچولو اثر آنتوان دو سنت اگزوپری، مطلبی با عنوان سفر با شازده کوچولو منتشر شده است.

این شماره نسبت به آغاز سال تحصیلی متفاوت با سال های دیگر به دلیل شیوع ویروس کرونا در دنیا و درس خواندن این روزهای بچه ها و مدرسه های آن لاین نیز بی تفاوت نبوده و در مطلبی با عنوان موبایل را با افتخار بردار به خوبی ها و بدی های آموزش آنلاین پرداخته است.

علاوه براین، استادیوم خانگی، کشف آتش به روایت شاهنامه، بره ناقلا و فضایی ها، وقتی صحرای افریقا سبز می گردد و ... از دیگر مطالبی است که بچه ها می تواند در این شماره از نشریه همشهری بچه ها بخوانند.

بازی و سرگرمی و آموزش کاردستی از دیگر مطالبی است که در شماره 211 همشهری بچه ها منتشر شده؛ همچنین بخشی به ورزش های خانگی اختصاص یافته است.

همشهری بچه ها را علاوه بر کیوسک های مطبوعاتی، به صورت نسخه الکترونیکی نیز می توان از سایت و اپلیکیشن های جار، فیدیبو، طاقچه و کتابچین تهیه کرد.

دویست و یازدهمین شماره همشهری بچه ها در 52 صفحه به قیمت 15 هزار تومان منتشر شده است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 7 آبان 1399 بروزرسانی: 7 آبان 1399 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 872

به "قایق سواری روی رودخانه شکلات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قایق سواری روی رودخانه شکلات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید