برس پاک سازی پوست؛ انواع، مزایا، نکات خرید و پرفروش ترین ها

به گزارش جام پارسی، همانطور که همه ما می دانیم، پاکسازی گام مهمی در بحث مراقبت از پوست است، بنابراین دستگاهی که بتواند فرآیند پاکسازی را موثرتر و بهتر جلو ببرد، مطمئنا برنده رقابت بین برندهای متنوع است. در این میان محصولات جالبی مانند برس پاک سازی پوست از نوع سونیک و چرخشی از آن دسته کالاهایی هستند که به عنوان یک راه بسیار ساده برای بهینه تر کردن فرآیند پاکسازی پوست به شکل روزانه به بازار عرضه شده اند. اما این دسته از برس ها هم همچون دیگر کالاهای بازار نیاز به در نظر گرفتن یکسری فاکتورها به منظور خریدی بهتر دارند، که در این مقاله به شکل جامع به آن می پردازیم.

برس پاک سازی پوست؛ انواع، مزایا، نکات خرید و پرفروش ترین ها

برس پاک سازی پوست به شکل صوتی چیست؟

در حالت کلی دستگاه های پاک کننده صوتی همانطور که از نام شان مشخص است، از تکنولوژی امواج صوتی به منظور پاک کردن پوست صورت استفاده می کنند و با تحریک پوست آن را به شکل عمیقی تمیز می کنند. این مدل برس های پاک سازی برخلاف برس های چرخشی، با کمک قابلیت ارتجاعی طبیعی پوست صورت کار می کند و با استفاده از نوسانات ناشی از فرکانس صوتی سیستم، بیش از 300 حرکت در ثانیه را تولید می کنند. همین حرکات هم منجر به از بین رفتن گرد و خاک، چربی اضافی پوست، و مواد جمع شده در منافذ پوست صورت می شوند. بدین ترتیب وقتی بعد از انجام فرآیند پاکسازی پوست، روی صورت خود سرم یا کرم مرطوب کننده می زنید، این مواد بهتر به پوست تان جذب می شوند و اثر بهتری خواهند داشت. لازم به تاکید است که پاکسازی صوتی به تمیز کردن عمیق تر منافذ مسدود شده، پاک کردن آرایش، کمک به از بین بردن آلودگی ها و چربی و مواردی از این دست کمک می کند.

بررسی مزایای استفاده از برس پاک سازی پوست

همانطور که در قسمت قبلی هم به آن اشاره کردیم، این دسته از محصولات مراقبت از پوست می توانند ارتعاشات یا ضربان های صوتی را عمیقاً به پوست انتقال دهند و به آرامی از آن لایه برداری کنند. اما کاربردهای این نوع از برس ها تنها به لایه برداری ختم نمی شود و مزایای استفاده از برس پاک سازی پوست صورت طیف وسیع تری دارد.

  • پاکسازی عمیق پوست تا شش برابر بیشتر از شست وشوی معمولی؛ درواقع با کمک این کالا می توانید عمق منافظ پوست را به خوبی تمیز کنید.
  • لایه برداری سطحی و از بین بردن سلول های مرده پوست؛ پوست هر 28 روز یک بار خود را تجدید می کند. به همین دلیل استفاده از فیس براش یا همان برس پاک کننده پوست، می تواند سلول های مرده را که در این چرخه انباشته شده اند، تمیز کنند. این دستگاه همچنین به جای مانده ذرات مواد آرایشی و آلودگی ها را که موجب ایجاد جلوه ای کدر در صورت می شود را هم به خوبی پاک سازی می کند.
  • سرم ها و مرطوب کننده ها را به شکل موثرتری به پوست می رساند؛ با استفاده از این برس ها و قبل از استفاده از سرم ها و مرطوب کننده ها می توانید این مواد را به شکل موثرتری استفاده کنید و به عمق پوست خود جذب کنید.
  • بهبود گردش خون و افزایش شفافیت پوست؛ جالب است بدانید که برس های پاک سازی صورت عملا به نوعی یک ماساژ دهنده کوچک صورت به حساب می آیند که با تحریک سطح پوست، گردش خون را بهبود می بخشند و موجب ایجاد جلوه ای شاداب و درخشان در صورت می شوند.
  • لیفت و حالت دادن به صورت؛ استفاده از این برس ها می تواند به لیفت، حالت و سفت کردن پوست کمک کند. همچنین آلودگی های به جای مانده در پوست یکی از عوامل ایجاد چین و چروک در پوست است. این آلودگی ها می توانند مانع تنفس پوست شوند و در نتیجه، چین هایی را روی صورت ایجاد کنند. با استفاده از برس پاک سازی صورت، می توان از تجمع چنین آلودگی هایی جلوگیری کرد

آشنایی با انواع برس های پاک سازی صورت

در حالت کلی می توان این دسته از محصولات را در دو گروه دستی و برقی تقسیم بندی کرد که مدل های برقی آن شامل گزینه های لرزشی و چرخشی می شود. در این میان گزینه های دستی همان ارتقا یافته لیف های حمام قدیمی به حساب می آیند با این تفاوت که از آن ها برای شست وشوی صورت استفاده می شود. محصولات دستی معمولا دو سر مویی و سیلیکونی هستند و برای ماساژ دادن یا پخش ماسک و اسکراب کاربرد دارند.

1. برس پاک سازی صورت از نوع چرخشی

در این نوع از برس های پاک کننده با وجود تار موهایی نازک، منافذ پوست تمیز می شوند. در این حالت نباید فشار زیادی با براش روی پوست خود وارد کنید و تنها کافیست که آن را روشن کنید و آن را روی نواحی مختلف پوست خود حرکت دهید. اگر تنها علاقه مند هستید که از این دستگاه برای شست شوی معمول و روزانه خود استفاده کنید، بسته به نوع پوست، مدل های نرم یا میانهی محصولاتی مناسب هستند. در مورد پوست های حساس استفاده از مدل های لرزشی بیشتر توصیه می شود.

2. برس پاک سازی صورت از نوع لرزشی (برس های صوتی)

در طراحی و ساخت این نوع فیس براش ها، از تکنولوژی اولتراسونیک یا لرزش استفاده شده است. درواقع این مدل برس پاک کننده صورت یه شکل ثابت کار می کند و سری آن برخلاف گزینه های چرخشی، حرکتی ندارد. با روشن کردن دستگاه، موهای نازک آن به لرزه در می آید (هر ثانیه 300 لرزش) و با لطافت تمام پوست را پاکسازی می کند. در حالت کلی برخی از افراد ادعا می کنند که مدل های چرخشی می توانند به مرور زمان پوست را کشیده و شل کنند در حالی که مدل های صوتی تنها صورت را ماساژ می دهند.

5 نکته مهم برای خرید برس پاک سازی پوست

به منظور خرید این دسته از محصولات هم لازم است که به یک سری فاکتورهای ساده ولی در عین حال کاربردی توجه داشته باشید، تا خریدی رضایت بخش را رقم بزنید.

1. برس پاک سازی پوست باید شکل و وزنی کاربرپسند داشته باشد

طراحی ارگونومیک برس یکی از مهم ترین معیارها در خرید این نوع از کالاها است چرا که احتمالا استفاده از دستگاه برای انجام روتین های پوستی در حالتی که دستگاه کاربرپسند نباشد یا وزن زیادی داشته باشد می تواند خسته کننده باشد. به همین دلیل هم پیشنهاد می کنیم که قبل از خرید این کالا شکل و وزن برس را به خوبی بررسی کنید.

2. نوع موهای برس را بررسی کنید

دقت کنید که محصول مدنظر شما دارای موهای متعددی باشد که به راحتی هم تمیز می شوند. برس هایی با موهای سیلیکونی غیر متخلخل هستند و در مقایسه با برس های نایلونی به راحتی تمیز می شوند. همچنین به یاد داشته باشید که هر چه تعداد موهای برس بیشتر باشد، بهتر است. البته اگر به سراغ مدلی غیرسیلیکونی رفتید هم مسئله ای وجود ندارد چرا که می توانید دائما سری هایی قابل تعویض و مناسب را خریداری کنید.

3. به تنظیمات برس پاک سازی پوست توجه کنید

در پی محصولاتی باشید که امکان تنظیم سرعت و موارد دیگر را داشته باشد تا بتوانید نواحی مختلف صورت را با کمک آن پاک سازی کنید. لازم است که دستگاهی خریداری شده دارای قابلیت هایی برای پاک کردن آرایش داشته باشد و در کنار آن حالت پاکسازی ملایم را هم پشتیبانی کند. مهم است که یک برس پاک کننده صورت باعث آسیب غیرضروری به پوست نشود، به خصوص اگر پوست حساسی دارید. البته استفاده از برس های صورت ممکن است عوارض جانبی ای داشته باشد، اما نکته کلیدی این است که پوست خود را بشناسید.

4. با توجه به نوع پوست خود، سری دستگاه را انتخاب کنید

به طور کلی سه نوع سری نرم، میانه و سخت برای برس های پاکسازی پوست تولید و به بازار عرضه می شوند که انتخاب آن به نوع پوست شما وابسته است. اگر پوست صورت شما حساس است بهتر است از این سری های نرم استفاده کنید. افرادی که دارای پوستی چرب هستند باید از سری های میانه استفاده کنند و اگر قصد لایه برداری عمیق از پوست با مشورت پزشک متخصص دارید باید سری های سخت را انتخاب کنید.

5. مارک دستگاه را در نظر داشته باشید

در حالت کلی برس هایی از برندهای تاچ بیوتی، سینیئر، رمینگتون، بیور و کیوت اسکین جزو محبو ب ترین و پرفروش ترین مارک های برس پاک سازی صورت در ایران هستند.

معرفی پرفروش ترین برس های پاک سازی صورت در ایران

همچون دیگر محصولات موجود در بازار شرکت های مختلفی برای ساخت باکیفیت ترین برس های پاک سازی پوست با یکدیگر در رقابت هستند. با این حال هرچند که مرغوبیت و خدمات پس از فروش این محصولات عامل بسیار مهمی برای خرید است، اما مهم ترین فاکتور برای خرید برس های پاک سازی توجه به میزان سازگاری پوست شما با آن است. به همین دلیل توصیه می کنیم که اگر پوست بسیار نازک و حساسی دارید، به سراغ استفاده از این محصولات نروید. همچنین در صورت نیاز به لایه برداری حتما از دقیق ترین سری ها که کاملا متناسب با پوست شما است، استفاده کنید. در یک کلام اسیر تبلیغات نشوید!

برس پاک سازی کنایر مدل AE-8286

برس پاک سازی کنایر مدل AE-8286 محصولی به منظور پاک سازی، ماساژ و لایه برداری از پوست صورت است که دارای دو حالت سرعت و 100 درصد ضدآب است. طراحی ارگونومیک و وزن سبک این کالا از دیگر مشخصه های قابل توجه این برس است که با امکان استفاده به صورت خشک و مرطوب و بازدهی باتری بالا به بازار ارائه شده است.

ست فیس براش صورت تاچ بیوتیTB14838

ست فیس براش صورت تاچ بیوتیTB14838 از جمله محصولات پرفروش خبرنگاران است که مشخصه های آن شامل قابلیت تنظیم سرعت دستگاه، چرخش 360 درجه، قابلیت پشتیبانی از انواع پوست، ضدآب، دارای موهای سیلیکونی و قابل حمل می شود.

برس پاکسازی کنایر مدل AE-8286B

یکی از محصولات میان رده و خوش قیمت بازار که از کیفیت بالایی هم برخوردار است، برس پاک سازی پوست کنایر مدل AE-8286B است. مشخصات این کالا شامل طراحی ارگونومیک، مجهز به سری های قابل شست وشو از نوع لایه بردار و اسفنجی، دارای باتری شارژی و امکان استفاده به صورت خشک و مرطوب می شود و جزو محصولاتی با ارزش خرید بالاست.

برس پاک سازی کیمی مدل KM-1070

برس پاک سازی کیمی مدل KM-1070 گزینه ای لرزشی، میان رده و مرغوب است که مهم ترین ویژگی آن بهره مندی از سیلیکون فوق العاده نرم برای استفاده روزانه با سرعت 8000 RPM به شمار می رود. این نوع برس پاک سازی پوست طراحی ارگونومیک دارد و باتری شارژی آن با استند شارژر شارژ می شود. همچنین با 4 ساعت شارژ تا دو ساعت به شکلی کامل قابل استفاده است.

برس پاک سازی کیوت اسکین مدل 2-Pretty2 - CIH-F801

اگر در پی یک محصول برقی اما ارزان قیمت هستید، برس پاک سازی کیوت اسکین مدل 2-Pretty2 - CIH-F801 می تواند انتخابی مناسب برای شما باشد. این نوع برس پاک سازی صورت از نوع صوتی یا همان لرزشی است و با وجود سه عدد سری، تایمر موضعی، تایمر خاموشی اتوماتیک و قابلیت اتصال براش آرایشی می تواند لایه برداری و شست وشوی دقیق صورت را به شما هدیه کند. همچنین این محصول امکان استفاده به صورت خشک و مرطوب را هم دارد.

برس پاک سازی صورت مدل 001

یکی از محصولات ارزان قیمت و سونیک بازار برس پاک سازی مدل 001 است. از جمله مشخصات این کالا می توان به دندانه های ضخیم تر برای افزایش دقت پاکسازی، پشتیبانی از باتری شارژی، استفاده از سری 3 کاره و طراحی ارگونومیک در آن اشاره کرد. لازم به ذکر است که شست وشوی موهای دستگاه بسیار ساده است و کاربر با گرفتن آن زیر آب می تواند سری را پس از هر بار استفاده بشوید.

برس پاک سازی صورت بیورر مدل FC 95

برس پاک سازی صورت بیورر مدل FC 95 یکی از محصولات بارده و بسیار کیفیت است که همانطور که از نام آن مشخص است از گزینه ای از برند آلمانی و معتبر بیور است. این نوع برس پاک سازی پوست امکان تنظیم شدت و سرعت را دارد و سری های قابل شست وشوی آن امکان استفاده از برس به عنوان لایه بردار، شست وشو دهنده و ماساژور را می دهد. این محصول دارای دو نوع تنظیم عملکرد شامل چرخشی و ارتعاشی است و لازم به تاکید است که در ساختار آن از 4 سری متنوع و طراحی ای ارگونومیک بهره گرفته شده است.

برس پاک سازی میوتو ایتالیا مدل Diamante

اگر در پی محصولی دارای استانداردهای محتلفی از جمله FCC، CE و RoHS هستید مطمئنا برس پاک سازی میوتو ایتالیا مدل Diamante سیستم مناسبی برای شماست. این نوع برس پاک سازی ضدآب و ضدگردوغبار است و با وجود همین قابلیت هم تا 1 متر در زیر آب امکان کارکرد دارد. از طرفی برس شست وشوی آن دارای موهایی از جنس سیلیکون ضدحساسیت و آنتی باکتریال است و به همین دلیل هم برای پوست های حساس محصولی مناسب و با ارزش خرید بالا است.

منبع: Dramacare

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 4 مرداد 1402 بروزرسانی: 4 مرداد 1402 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 1933

به "برس پاک سازی پوست؛ انواع، مزایا، نکات خرید و پرفروش ترین ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برس پاک سازی پوست؛ انواع، مزایا، نکات خرید و پرفروش ترین ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید