برخورد با تورهای غیرمجاز گردشگری در آذربایجان شرقی

به گزارش جام پارسی، سرپرست معاونت گردشگری آذربایجان شرقی از برخورد با تورهای غیرمجاز گردشگری با هماهنگی مراجع انتظامی و قضایی استان اطلاع داد.

برخورد با تورهای غیرمجاز گردشگری در آذربایجان شرقی

بهترین تجربه سفر را به سفر به کانادا تجربه کنید و با مجری مستقیم تورهای کانادا بهترین برنامه سفر را برای خود انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی، علیرضا بایرام زاده روز یکشنبه 11 خردادماه 99 ضمن اعلام این خبر گفت: با توجه به تثبیت نسبی شرایط بیماری کرونا در استان و شروع به فعالیت دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری شاهد اطلاع رسانی و برگزاری تورهای غیرمجاز در سطح استان هستیم که به منظور برخورد با آن ها، هماهنگی های لازم با مراجع قضایی و انتظامی صورت گرفته است.

او در ادامه با بیان اینکه حوزه گردشگری بیشترین آسیب را از شیوع بیماری کرونا متحمل شده است اضافه کرد: دفاتر خدمات مسافرتی استان به رغم زیان اقتصادی فراوان، همراهی بسیار خوبی انجام داده اند و با رعایت مصوبات ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا به تدریج در حال شروع فعالیت خود هستند، در این راستا با فعالیت تورهای غیرمجازی که در فضای مجازی اقدام به تبلیغ می نمایند، برخورد خواهیم کرد.

سرپرست معاونت گردشگری آذربایجان شرقی با تأکید بر اینکه ارائه خدمات تور با عناوینی مانند گروه کوهنوردی، طبیعت گردی و ... بدون داشتن مجوز بند ب ممنوع است، گفت: فعالیت این گروه ها از سوی معاونت گردشگری و انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان رصد و گزارش آن به پلیس فتا برای پیگیری قضایی ارسال می گردد.

بایرام زاده مطرح کرد: مخاطبان می توانند در صورت مشاهده موارد تخلف، مراتب را به شماره 04135546040 اطلاع دهند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 14 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 699

به "برخورد با تورهای غیرمجاز گردشگری در آذربایجان شرقی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برخورد با تورهای غیرمجاز گردشگری در آذربایجان شرقی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید