برای آپارتمان کوچک چه مبلی بهتر است؟

به گزارش جام پارسی، اگر صاحب خانه یا آپارتمان کوچک هستید ممکن است با چالش های زیادی در مورد چیدمان مبلمان رو به رو شده باشید. اصولاً چیدن وسایل مختلف در فضای تنگ و محدود کار سختی است زیرا کوچکترین اشتباه منجر به ایجاد هرج و مرج خواهد شد، بنابراین برای داشتن دکوراسیونی ایده آل و دلباز بهتر است به فروشگاه اینترنتی مبلمان منزل مراجعه کنید و مدل های مختلف این المان کاربردی را مشاهده نمائید. سایت های بیشماری وجود دارند که به روزترین مبلمان را به مشتریان معرفی می نمایند و شما به راحتی می توانید مدل دلخواه خود را سفارش دهید. مهم ترین نکته ای که در انتخاب مبلمان مناسب آپارتمان باید مد نظر قرار دهید توجه به وزن و سایز مبلمان است. مبل هایی که وزن سبک دارند به راحتی قابل جا به جایی هستند و شما می توانید طبق سلیقه خود آن ها را بچینید. در مورد ابعاد مبلمان نیز می توان گفت مبلمان راحتی و مبلمان استیل بهترین گزینه برای فضاهای نقلی به شمار می آیند. از دیگر مواردی که نقش بسزایی در زیبایی دکوراسیون داخلی ایفا می نماید و منجر به بزرگ جلوه دادن فضا می گردد، انتخاب رنگ مبلمان است. رنگ های روشن فضا را دلباز و رنگ های تیره آن را گرفته و تیره نشان می دهند، از این رو بر اساس پالت رنگی اتاق نشیمن خود، رنگی روشن برای سرویس مبلمان انتخاب کنید. بدین منظور می توانید از یک مشاور طراحی داخلی یاری بگیرید تا ایده های جذاب و کاربردی به شما پیشنهاد دهد. در این نوشته از ما به معرفی 6 مدل مبلمان بسیار زیبا برای تکمیل دکوراسیون آپارتمان های نقلی پرداخته ایم. با ما همراه باشید.

برای آپارتمان کوچک چه مبلی بهتر است؟

جهت دریافت خدمات طراحی سقف شیروانی ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

مبلمان چند منظوره

آیا به دنبال مبلمان چند منظور با بهترین طراحی هستید؟ به تصویر زیر نگاه کنید، مبلی که مشاهده می کنید دوکاره می باشد و از قفسه کتاب و مکان مناسب برای دراز کردن پاها برخوردار است. با خرید این مدل دیگر نیازی به قفسه کتاب مجزا ندارید زیرا به راحتی می توانید کتاب های خود را در کنار مبل قرار دهید. چیدمان مبلمان منزل کاری آسان نیست اما با انتخاب مدل زیر این کار را به راحتی می توانید انجام دهید زیرا این مبل در گوشه ای از فضا قرار می گیرد و نیازی به الگوهای پیچیده برای چیدمان ندارد.

مبلمان کلاسیک

در اتاق نشیمن زیر نوعی مبل کلاسیک با ظرافت را مشاهده می کنید که فضای زیادی اشغال نکرده است. برای انتخاب بهترین مدل شما می توانید جدیدترین مدل مبلمان کلاسیک را در سایت های معتبر مشاهده کرده و نمونه ای که با دکوراسیون اتاق نشیمن شما همخوانی دارد را انتخاب و خریداری کنید. گفتنی است که قیمت مبلمان کلاسیک در مقایسه با قیمت مبلمان راحتی گران تر است.

کاناپه راحتی

کاناپه راحتی سه نفره و یا دو نفره بهترین گزینه برای آپارتمان های کوچک است. پارچه کتانی نرم، کوسن های متعدد و راحتی که این مدل به ارمغان می آورد قابل مقایسه با سایر مبلمان نشیمن نیست. دکوراسیون آپارتمان زیر یا یک مبل راحتی شیک کتانی و یک مبلمان چرمی مزین شده است. برای مشاهده جدیدترین مدل های کاناپه به لینک مربوطه مراجعه کنید.

مبل سنتی کوچک

آیا علاقمند به طراحی دکوراسیون اتاق نشیمن به سبک سنتی هستید؟ مبلی که در تصویر زیر مشاهده می کنید دارای پشتی و دسته های بلند است، از این رو مبل بزرگ تر از آنچه که هست به نظر می آید. همانطور که مشاهده می کنید رنگ آن زرد است و این توهم را به وجود می آورد که گویی فضا بزرگ تر می باشد.

مبل کوچک سفارشی

طراحی ساده و پایه های باریک مبل زیر زیبایی بی نظیری به دکوراسیون فضا بخشیده است. لزوماً نیازی نیست از سرویس مبلمان های موجود در بازار مدل دلخواه را انتخاب کنید. شما می توانید طرحی که در ذهن دارید را عملی کرده و از فراوری کننده بخواهید مبل سفارشی شما را بسازد.

مبلمان ال

مبل ال از جمله مدل های راحتی است که نه تنها زیبایی و راحتی را برای فضاهای مختلف به ارمغان می آورد بلکه به دلیل تنوع رنگ و جنس مورد استقبال افراد ساکن در خانه های کوچک قرار می گیرد. شما با توجه به طراحی داخلی منزل خود می توانید بهترین رنگ را خریداری کنید. خرید مبل ال را مستقیماً از مراکز فروش این محصول و یا به صورت آنلاین انجام دهید. برای آشنایی با چیدمان مبلمان ال به لینک مربوطه مراجعه کنید.

قیمت مبلمان

همانطور که می دانید سرویس مبلمان با تنوع بسیار بالایی در بازار به فروش میرسند و هر کدام با توجه به جنس چهارچوب، جنس پارچه و نوع مدل خود فیمتی متفاوت دارند. بازار مبل یافت آباد مکانی مناسب برای خرید است زیرا انواع مدل ها با کیفیت و قیمت متفاوت به مشتریان عرضه می شوند و شما می توانید طبق بودجه خود نسبت به خرید اقدام نمائید. با توجه به مثال هایی که عنوان کردیم متوجه شده اید که مدل های ساده و راحتی بیشتر مورد استقبال قرار می گیرند. اگر به این بازار مراجعه کنید متوجه می شوید که قیمت مبل راحتی در یافت آباد بسیار مناسب است، بنابراین برای مشاهده مدل های شیک و متنوع به این مکان مراجعه نمائید.

منبع: ساختمانچی
انتشار: 23 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 309

به "برای آپارتمان کوچک چه مبلی بهتر است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای آپارتمان کوچک چه مبلی بهتر است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید