با این کتاب طراح جواهر شوید

به گزارش جام پارسی، به گزارش خبرنگار خبرنگاران ؛ کتاب من، طراح جواهر از طریق نشر وارش راهی بازار کتاب شد.

با این کتاب طراح جواهر شوید

طراحی جواهر هنری است که امروزه در سراسر جهان در حال استفاده، یادگیری و توسعه است. اما در ایران برخلاف سایر کشورها، این هنر هنوز جا نیفتاده است و از آن به عنوان یک عمل دم دستی یاد می کنند. هنوز که هنوز است ایرانیان جواهر را فقط یک کالای مادی برای حفظ سرمایه و خواب پول در نظر می گیرند در حالی که جواهر در بخش مد و لباس نقش به سزایی دارد و همچنین ایرانیان باستان در این صنعت هنری پیشتاز بوده اند.

به فراخور همین تفکر، کتاب های تخصصی در این حوزه نیز کم هستند و بیشتر آموزش ها تجربی و سینه به سینه شکل می گیرد. نشر وارش با تفکر خاص خود که همیشه سعی دارند خلاهای مختلف در صنعت نشر را پر کنند این کتاب را ترجمه و چاپ کرده اند تا بخشی از این کوتاهی سایر ناشرین را جبران کنند.

این کتاب به بررسی جنبه های اساسی ارائه بصری قابل قبول از زیورآلات پرداخته و نسبت های حجمی، تعادل توزیع فضای مثبت و منفی، طراحی جنس فلزات، مواد سرد و گرم و رابطه میان مخراج کاری و نگین ها آموزش داده خواهند شد.

جواهرات به عنوان اجسامی در نظر گرفته خواهند شد که نور را به شکل دل فریبی بازتاب می دهند.

در ساخت قطعات قیمتی، پرداخت فلز، حجم ها و تراش سنگ ها با توجه به تاثیر نور مشخص می شوند.

چگونگی واکنش نور هنگام برخورد با سطوح و تاکید بر بازتاب های مناسب جهت هرچه بهتر نمایانیدن طرح را خواهیم آموخت؛ همچون تکنیک استفاده از یک یا چند منبع نور برای درخشان سازی یا در مقابل، حذف نور برای ایجاد عمق.

کتاب من، طراح جواهر به قلم مانوئلا برامباتی و کوزیمو وینچی و ترجمه مینا و نگار رحیمی به همت نشر وارش در 208 صفحه منتشر شده است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 2 شهریور 1402 بروزرسانی: 2 شهریور 1402 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 1943

به "با این کتاب طراح جواهر شوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با این کتاب طراح جواهر شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید