بازی اکشن Stellar Blade با تهیه کنندگی سونی برای PS5 عرضه می گردد؛ تریلر آن را ببینید

به گزارش جام پارسی، در گذشته یک عنوان به نام پروژه ایو (Project Eve) معرفی گردید. حال نام اصلی این بازی اعلام شده و استلار بلید (Stellar Blade) است. این عنوان به وسیله شرکت Shift Up ساخته شده و در سبک اکشن است. همینطور اینکه سونی خاطرنشان کرد که در ابتدا بازی استلار بلید تنها برای کنسول پلی استیشن 5 عرضه خواهد شد.

بازی اکشن Stellar Blade با تهیه کنندگی سونی برای PS5 عرضه می گردد؛ تریلر آن را ببینید

در شب گذشته اطلاعات تازه و بیشتری از استلار بلید منتشر شد. معنی نام استلار بلید به دو بخش تقسیم می گردد. استلار که در زبان لاتین به معنای ستارگان است. بلید هم به معنای تیغه بوده و وجودیت کاراکتر اصلی بازی به نام ایو (Eve) را توجیه می نماید. اینکه شما در این بازی به کجا رفته و چه کاری انجام خواهید داد به طور کامل به شما بستگی دارد.

ایو و همراهانش در کوشش هستند تا زمین را از دشمنان پس بگیرند. به همین علت وارد آخرین شهر باقی ماند به نام زیان (Xion) می شوند. در این شهر او اورکال (Orcal) را دیدار خواهد نمود که داستان های زیادی را از این سرزمین برای ایو تعریف خواهد نمود. برای نجات دادن زمین ایو رابطه خوبی با رهبران زیان برقرار خواهد نمود تا دوباره شهر را بسازند.

در میانه راه شما می توانید به شهروندان زیان نیز یاری کنید. این کار به طور کامل اختیاری بوده و بر اساس انتخاب بازیکن است. در حقیقت بخش یاری به افراد دیگر قسمتی از مأموریت های جانبی بوده و هنوز معین نیست تا چه حد در روند اصلی بازی تأثیر خواهد گذاشت.

استلار بلید دارای اکشن بسیار زیادی است. به همین علت شما احتیاج دارید تا زمان بندی دقیقی داشته و بسیار ماهرانه عمل کنید. از طرفی حرکات ترکیبی نیز در این بازی وجود داشته تا بازیکنان از انجام آن ها لذت ببرند. همینطور اینکه این موارد باعث می شوند تا مبارزات از قبل بسیار مجذوب نماینده تر بگردد.

در روند بازی شما با حرکات Burst و Beta آشنا خواهید شد. این حرکات نه تنها بسیار زیبا هستند بلکه در مبارزات نیز کاربردی بوده و از بین بردن دشمنان را برای شما آسان تر می نمایند. در استلار بلید غولآخر (Boss) هم وجود دارد که به طور کلی در سطح بالاتری از مبارزات عادی است. تمامی این مبارزات و حرکات به شما یاری خواهند کرد تا ایو را بیشتر درک نموده و داستان بازی را بهتر متوجه شوید.

بازی استلار بلید دارای اکشن بسیار خوبی است. در تریلر هم این موضوع معین است و این بازی حس عناوین آرکید و مبارزه ای قدیم را به فرد القاء می نماید. حال باید دید که شرکت سازنده در زمینه داستان چگونه عمل خواهد نمود. به علت اینکه بازی از لحاظ گیم پلی بسیار مجذوب نماینده به نظر می رسد.

در ادامه تریلر گیم پلی بازی Stellar Blade و هم چنین تصاویر منتشر شده تازه آن را قرار داده ایم.

منبع: Gematsu.com

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 27 شهریور 1401 بروزرسانی: 27 شهریور 1401 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 1798

به "بازی اکشن Stellar Blade با تهیه کنندگی سونی برای PS5 عرضه می گردد؛ تریلر آن را ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی اکشن Stellar Blade با تهیه کنندگی سونی برای PS5 عرضه می گردد؛ تریلر آن را ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید