کنفرانس بزرگ ایکس باکس و مایکروسافت امسال هم برگزار خواهد شد

به گزارش جام پارسی، اگرچه E3 دیگر رمق خود را از دست داده است و نمایشگاه امسال هم نه به صورت حضوری و نه به صورت مجازی برگزار نخواهد شد اما ماه ژوئن همچنان ته مانده ای از هیجان گذشته کنفرانس های بزرگ و معرفی بازی های تازه را در خود نگه داشته است. به تازگی، مایکروسافت به صورت رسمی اعلام کرده است که کنفرانس مشترک ایکس باکس و بتسدا امسال هم برگزار خواهد شد.

کنفرانس بزرگ ایکس باکس و مایکروسافت امسال هم برگزار خواهد شد

طبق اعلام رسمی مایکروسافت در توییتر، کنفرانس بزرگ امسال ایکس باکس و بتسدا در ساعت 21:30 روز 22 خرداد 1401 (12 ژوئن 2022) برگزار خواهد شد. مایکروسافت در این سال های اخیر مراسم بزرگ تابستانی خود برای رونمایی از بازی ها را در روز یکشنبه برگزار کرده و امسال هم این سنت را ادامه داده است.

در حال حاضر هنوز مدت زمان این کنفرانس اعلام نشده است. طبق گفته مایکروسافت، این رویداد هر چیزی را که طرفداران بخواهند درباره فهرست متنوع بازی هایی بدانند که در راه ایکس باکس است، در خود گنجانده است. این فهرست متنوع شامل بازی هایی از سوی استودیوهای داخلی ایکس باکس و ناشران دیگر از سراسر جهان است.

به احتمال زیاد، یکی از تمرکزهای اصلی این کنفرانس و اثری که حضورش قطعی است، بازی استارفیلد خواهد بود. این بازی نقش آفرینی علمی-تخیلی که اثر بزرگ نو بتسدا به شمار میرود، به احتمال زیاد گیم پلی مفصلی در این رویداد خواهد داشت. استارفیلد برای اولین بار با یک تیزر کوتاه که چیز خاصی را از بازی نشان نمی داد، معرفی گشت. آن زمان هنوز بتسدا از طریق مایکروسافت خریداری نشده بود. سپس بعد از یک دوری چندساله بازی دوباره در کنفرانس سال قبل مایکروسافت مجدداً نمایش داده شد که البته باز هم گیم پلی آن را ندیدیم. با این حال، در خاتمه آن تریلر مشخص شد که این بازی قرار است در تاریخ 11 نوامبر 2022 عرضه شود.

یکی از دیگر بازی هایی که حضور آن در کنفرانس مایکروسافت بسیار محتمل است، بازی Redfall استودیو آرکین آستین است که یک اثر کوآپ با مضمون شکار خون آشام است. این بازی هم اولین بار در رویداد سال گذشته معرفی گشته بود. قبلاً گفته شده بود که این بازی قرار است در تابستان 2022 عرضه شود که همین موضوع احتمال حضور آن را در این کنفرانس بسیار بالاتر می برد. علاوه بر این ها، احتمال حضور فورتزا موتوراسپورت 8 هم بسیار بالاست و ممکن است یکی از نمایش های مهم این کنفرانس باشد.

مایکروسافت توانست در سال گذشته کنفرانس خوبی را نمایش دهد و بازی های زیادی را هم برای کنسول های خود و به ویژه سرویس اشتراکی گیم پس معرفی کند. به همین علت، شاید منطقی باشد که انتظار داشتیم باشیم که امسال هم شاهد یک مراسم پرباری باشیم.

با این حال، فکر کنم لزومی نباشد که در حال حاضر بخواهیم درباره رونمایی ها یا سورپرایزهای این مراسم برآورد کنیم چراکه اگر قرار باشد روال سال های گذشته ادامه داشته باشد، احتمالاً تا زمان شروع کنفرانس منابع آگاه مختلفی که در جریان برنامه های ایکس باکس هستند، هر آنچه قرار است در این مراسم معرفی شود و هر آنچه قرار است بعدها معرفی شود را لو خواهند داد!

منبع: Windows Central

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 11 تیر 1401 بروزرسانی: 11 تیر 1401 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 1740

به "کنفرانس بزرگ ایکس باکس و مایکروسافت امسال هم برگزار خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کنفرانس بزرگ ایکس باکس و مایکروسافت امسال هم برگزار خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید