نام نهایی یاکوزا 8 اعلام شد؛ بازی 2024 می آید

به گزارش جام پارسی، کمپانی سگا (SEGA) اخیرا در کنار انتشار تریلری از نام نهایی جدیدترین نسخه از سری یاکوزا با عنوان Like a Dragon: Infinite Wealth رونمایی نموده است.

نام نهایی یاکوزا 8 اعلام شد؛ بازی 2024 می آید

بازی Like a Dragon 8 اولین بار سال گذشته در رویداد RGG Summit 2022 معرفی گردید. این اثر دنباله ای مستقیم بر Yakuza: Like a Dragon است که در آن یک زنجیره غیرمنتظره از اتفاقات، دو یاکوزای افسانه ای و قابل بازی یعنی ایچیبان کاسوگا (Ichiban Kasuga) و کازوما کیریو (Kazuma Kiryu) را در یک ماجراجویی فراتر از مرگ و زندگی قرار می دهد.

تریلر نو بازی در جریان رویداد اخیر ایکس باکس نمایش داده شد؛ جایی که تعدادی از بازی های نو سگا مانند بازسازی پرسونا 3 و Metaphor: ReFantazio رونمایی شدند. با این حال یکی از بازی هایی که توجه بسیاری از بازیکنان را به خود جلب کرد، Like a Dragon: Infinite Wealth بود زیرا هواداران بر این باور بودند که تریلر به نمایش درآمده برای یک اسپین آف نو در این سری است.

تریلر Like a Dragon: Infinite Wealth با ایچیبان کاسوگا آغاز می گردد که در ساحلی شلوغ به هوش می آید. اگرچه کاملا آشکار است که او برهنه است، اما خود او به طرز جالبی از برهنگی خود غافل و منطقه ای که در آن حضور دارد برایش بسیار ناآشنا است. البته با توجه به دیالوگ ها به نظر می رسد که ایچیبان به آمریکا رسیده و بر اساس محیط تریلر، احتمالا در استان هاوایی حضور دارد.

در واقع تریلر ذکر شده اطلاعات بسیار کمی را به بازیکنان می دهد و تنها به نظر می رسید که ایچیبان که از شرایط خود وحشت زده شده است. طبق گفته ها با توجه به اینکه هاوایی و ژاپن پیوندهای مالی و فرهنگی محکمی دارند، انتخاب هاوایی به عنوان یکی از منطقه ها احتمالی بازی منطقی به نظر می رسد.

بازی Like a Dragon: Infinite Wealth در اوایل سال 2024 برای کنسول های نسل هشتم و نهمی پلی استیشن، ایکس باکس و رایانه های شخصی عرضه خواهد شد. این اثر بعلاوه در روز عرضه روی سرویس گیم پس در دسترس خواهد بود. شما می توانید تریلر منتشر شده را از این نشانی مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 28 خرداد 1402 بروزرسانی: 28 خرداد 1402 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 1918

به "نام نهایی یاکوزا 8 اعلام شد؛ بازی 2024 می آید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نام نهایی یاکوزا 8 اعلام شد؛ بازی 2024 می آید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید