بابانوئل دنیای واقعی را بشناسید!

به گزارش جام پارسی، خبرنگاران: این بابانوئل واقعی 50 سال است که به مناسبت کریسمس برای بچه ها نیازمند اسباب بازی های چوبی می سازد. با وجود اینکه بچه ها زیادی بی صبرانه منتظر کریسمس هستند تا هدیه های خود را باز کنند، متاسفانه بچه ها زیادی هم وجود دارند که هیچ هدیه ای دریافت نمی کنند. خانواده هایی که نیاز های روزمره خود را هم به سختی برطرف می کنند، همیشه نمی توانند زیر درخت کریسمس خود هدیه بگذارند. اما خوشبختانه افراد زیادی در جامعه وجود دارند که می خواهند مهربانی را در دنیا گسترش دهند و به خانواده های نیازمند کمک کنند.

بابانوئل دنیای واقعی را بشناسید!

یکی از این افراد خوش قلب، یک جانباز 80 ساله به نام جیم آنیس است. این مرد 50 سال است که برای بچه های خانواده هایی که با مسائل اقتصادی دست و پنجه نرم می کنند، اسباب بازی می سازد.

او هر سال اسباب بازی های چوبی دست ساز می سازند و 300 تا از آن ها را به سازمان خیریه سپاه رستگاری می دهد تا بین بچه ها نیازمند پخش کنند. این عمده تکه های چوب را از همسایه هایش جمع می کنند و هزینه بقیه مواد اولیه را خودش می دهد. این کار هر سال حدود 1000 دلار برایش تمام می شود. اما خرسند کردن بچه ها برایش باارزش تر از پول است.

آنیس احساس هدیه نگرفتن در کریسمس را خیلی خوب درک می کند و می گوید: پدرم کار می کرد، اما پول زیادی درنمی آورد. برگزاری کریسمس با پنج بچه کار سختی بود.

او ماشین آتش نشانی، عروسک و قلک می سازد و می گوید: دستمزد من همان لبخندی است که روی صورت بچه ها می نشیند. امیدوارم تا زمانی که انگشتانم خم می شوند بتوانم این کار را ادامه دهم.

منبع: boredpanda

منبع: برترین ها
انتشار: 9 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 276

به "بابانوئل دنیای واقعی را بشناسید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بابانوئل دنیای واقعی را بشناسید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید