انتظار شرکت کنندگان در نمایشگاه فیتور برای بازگشت هزینه ها

به گزارش جام پارسی، به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، در این نشست که روز گذشته در دفتر مرکزی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی و با حضور تعدادی از مدیران و نمایندگان دفاتر خدمات مسافرتی و نیز شرکت کنندگان در نمایشگاه فیتور برگزار شد، ابراهیم رضایی بابادی، گفت: نمایشگاه امسال که از 30 دی تا 4 بهمن ماه در پایتخت اسپانیا دایر بود، مورد استقبال بسیار گسترده ای از سوی بازدیدکنندگان قرار گرفت به طوری که غرفه ایران با قرار داشتن در کنار غرفه کشور مصر، با حجم و تعداد بالاتری از بازدیدها روبرو بود.

انتظار شرکت کنندگان در نمایشگاه فیتور برای بازگشت هزینه ها

وی افزود: به بیان دیگر، نمایشگاه امسال هم از نظر تعداد بازدیدکننده و هم از لحاظ وسعت برگزاری بسیار مطلوب تر از نمایشگاه های گذشته برگزار شد تا جایی که ایران در این نمایشگاه توانست تعاملات جدیدی در حوزه توریسم، درمان و بهداشت با دیگر دست اندرکاران این حوزه در جهان برقرار کند.

مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی با بیان این که سعی کردیم در نمایشگاه فیتور 2016 چهره واقعی صنعت توریسم ایران را به مردم جهان معرفی کنیم، شرح داد: در واقع سعی دست اندرکاران در این نمایشگاه بر این بود که زمینه جذب سرمایه گذار و ایجاد همکاری های موثر در این خصوص فراهم شود.

در این نشست، عبادرضا اسلامی، مدیر گردشگری و صنایع دستی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی نیز با مثبت ارزیابی کردن حضور ایران در این دوره از نمایشگاه فیتور گفت: یکی از اقداماتی که در این نمایشگاه صورت گرفت، معرفی مراکز اقامتی ایران بود.

وی گفت: پوشش خبری مطلوب این نمایشگاه باعث شد که اتفاقات این رویداد بین المللی بازتاب خوبی داشته باشد به طوری که با دعوت از مهم ترین خبرگزاری فرانسه، انعکاس فعالیت های ایران در این نمایشگاه به نحو مطلوبی انجام شد.

به گفته اسلامی، تمام تلاش ها بر این بود که نحوه جانمایی غرفه ها به گونه ای انجام شود که تعداد بیشتری از فعالان عرصه گردشگری بتوانند به معرفی فعالیت ها، خدمات و برنامه های خود بپردازند.

پس از ارائه گزارشی از چگونگی فرایند برگزاری نمایشگاه، مدیران آژانس های مسافرتی به بیان دیدگاه های خود پرداختند. در این میان، افشین عزیزی، مدیرعامل شرکت آیتو گفت: با توجه به این که شرکت کنندگان در این نمایشگاه به نوعی علاوه بر تبلیغ فعالیت خود به تبلیغ برای صنعت توریسم کشورمان نیز اقدام کردند، انتظار می رفت تا نیمی از هزینه های شرکت کنندگان از سوی متولیان صنعت گردشگری کشور به آنها بازگردانده شود.

وی همچینن پیشنهاد کرد که بهتر است تا کانون جهانگردی و اتومبیلرانی به عنوان متولی اصلی، کار برگزاری سایر نمایشگاه ها را بر عهده بگیرد تا فرایند شرکت در نمایشگاه های خارج از کشور از هماهنگی مطلوب تری برخوردار شود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 504

به "انتظار شرکت کنندگان در نمایشگاه فیتور برای بازگشت هزینه ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتظار شرکت کنندگان در نمایشگاه فیتور برای بازگشت هزینه ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید