افزایش 2 برابری مسافرت های نوروزی کشور در نوروز سال جاری

به گزارش جام پارسی، خبرنگاران: رئیس پلیس راه نیروی انتظامی کشور از افزایش 2 برابری مسافرت های نوروزی نسبت به نوروز سال قبل اطلاع داد و گفت: با این حال امنیت مسافران نوروزی در کشور بیشتر از گذشته شده است.

افزایش 2 برابری مسافرت های نوروزی کشور در نوروز سال جاری

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور نوروزی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرنگاران از اصفهان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محمد رضا مهمان دارکه برای بازدید از طرح ها و اقدامات پلیس راه فرماندهی انتظامی اصفهان به این استان سفر نموده بود، در حاشیه بازدید از ایستگاه امنیت و سلامت این فرماندهی اظهار کرد: با همکاری همه ارگان ها و سازمان ها و ادارات و کوشش مضاعف پلیس، شرایط ویژه ای برای مسافرت های مردم در این ایام فراهم شده و همان گونه که در جاده کاشان به قم مشاهده کردم، سال جاری حجم مسافرت های نوروزی نسبت به نوروز سال قبل از افزایش 2 برابری برخوردار است.

وی شرایط جاده ها را با توجه به میزان بالای مسافرت ها در نیمه نخست نوروز بسیار خوب و با امنیت توصیف کرد و اضافه کرد: جای خوشحالی دارد که فرهنگ ترافیک به خوبی رعایت می گردد و مردم سرعت مطمئنه را در جاده ها رعایت نموده اند اما باز هم نیازمند دقت و توجه بیشتری از سوی رانندگان هستیم تا نوروز سال جاری بدون هیچ گونه خطر و حادثه ای برای مردم سپری گردد.

رئیس پلیس راه نیروی انتظامی کشور خستگی و خواب آلودگی را به عنوان خطری جدی در کمین مسافران نوروزی عنوان و بیان نمود: در همین زمینه پلیس با همکاری سایر سازمان ها کوشش نموده تا در این ایام خواب را از چشمان رانندگان بگیرد و آنها را تشویق به استراحت در بین جاده ها کند که با این هدف برای نخستین بار ایستگاه های امنیت و سلامت راه اندازی شده است.

وی با بیان اینکه بیشترین صدمات رانندگی مربوط به بچه ها است، گفت: بعضی از تلفات این چند روز مربوط به بچه ها بوده که در اینجا توصیه می کنم چون بچه ها در تصادفات آسیب پذیرتر هستند و براثر ترمز های شدید به بیرون پرتاب می شوند، از جایگاه و کمربندهای ویژه بچه ها استفاده نمایند.

سردار مهمان دار در آغوش دریافت کودک را امری بسیار خطرناک مطرح نمود و گفت: جایگاه کودک در تصادفات مانند ایربک عمل نموده و از پرتاب شدن کودک جلوگیری می نماید.

ق

منبع: تسنیم
انتشار: 30 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 332

به "افزایش 2 برابری مسافرت های نوروزی کشور در نوروز سال جاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش 2 برابری مسافرت های نوروزی کشور در نوروز سال جاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید