اعلام بازگشایی موزه ونگوگ آمستردام از ژوئن

به گزارش جام پارسی، ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، بازگشایی موزه ونگوگ از اول ماه ژوئن صورت می گیرد.

اعلام بازگشایی موزه ونگوگ آمستردام از ژوئن

داستان چیست؟

سال گذشته 2.1 میلیون نفر از موزه ونگوگ بازدید کردند که به این ترتیب بازدید روزانه از این موزه در سال گذشته را 6 هزار نفر می توان در نظر گرفت که گردشگران خارجی 85 درصد این تعداد بازدیدنماینده را دربرمی گیرند.

آمار بالای بازدید از موزه، آن را به دومین موزه محبوب هلند تبدیل کرد. موزه ملی آمستردام در رتبه نخست این فهرست قرار می گیرد.

بیشتر بخوانیددر موزه ونگوگ شهر آمستردام قدم بزنید + تصاویر

در طول تابستان که شمار گردشگران افزایش می یابد و ساعات کار موزه نیز بیش تر است، به طور معمول در هر روز از ماه جولای شمار بازدیدنمایندگان بیش از 9 هزار نفر برآورد می گردد.

اما در برنامه پسا قرنطینه موزه ونگوگ در هر نوبت بازدید فقط 200 نفر اجازه بازدید از موزه را خواهند داشت. از آنجایی که این موزه دارای چهار طبقه است، رعایت فاصله گذاری اجتماعی کار دشواری نخواهد بود.

همچنین بازدیدنمایندگان باید بلیت بازدید از موزه را به طور آنلاین رزرو نمایند.

با توجه مسائل مالی که در روزهای اخیر با تعطیل بودن این موزه به وجود آمده است، مسئولان موزه امیدوارند بتوانند با گذشت زمان محدودیت برای بازدید از این موزه را کاهش دهند.

نمایشگاه جدید این موزه که در تصویر: به تصویر کشیدن هنرمند نام دارد، پیش از شیوع ویروس کرونا فقط به مدت سه هفته به اجرا درآمد. قرار بود این نمایشگاه در بیست و چهارم ماه می به اتمام برسد، اما با بازگشایی مجدد موزه ونگوگ تاریخ اتمام فعالیت این نمایشگاه به 30 آگوست موکول شده است.

انتظار می رود موزه کرولر ـ مولر که پس از موزه ونگوگ بیشترین آثار این هنرمند را نگهداری می نماید نیز از اول ژوئن بازگشایی گردد.

در ادامه بخوانیدسفر به آمستردام | جاهای دیدنی آمسترداممنبع: همگردی
انتشار: 5 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 689

به "اعلام بازگشایی موزه ونگوگ آمستردام از ژوئن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام بازگشایی موزه ونگوگ آمستردام از ژوئن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید