اختصاص 6000 واحد مسکونی در شهر جدید سهند

به گزارش جام پارسی، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند از اختصاص 6000 واحد مسکونی در طرح اقدام ملی مسکن در شهر جدید سهند اطلاع داد.

اختصاص 6000 واحد مسکونی در شهر جدید سهند

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرنگاران، مصطفوی مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند در استان آذربایجان شرقی از اختصاص 6000 واحد مسکونی در طرح اقدام ملی مسکن در شهر جدید سهند اطلاع داد.

مصطفوی گفت: ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن در آذربایجان شرقی از امروز سه شنبه 26 آذر شروع شده و متقاضیان برای ثبت نام می توانند به سامانه اعلامی وزارت راه و شهرسازی به آدرس tem.mrud.ir مراجعه و نسبت به تکمیل فرایندها اقدام نمایند.

او با اشاره به مکان یابی این واحدها گفت: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده این واحدها در فازهای مختلف شهر جدید سهند احداث می گردد.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند در پاسخ به شرایط ثبت نام در این طرح گفت: شرایط ثبت نام در این طرح به صورت ملی تعریف شده است و افراد دارای فرم ج سبز می توانند از مزایای این طرح بهره مند شوند.

او با اشاره به سکونت بیش از140 هزار نفر در شهر جدید سهند گفت: کوشش برای توسعه کیفی زندگی در این شهر مهمترین دغدغه ما در طول این سال ها بوده است.

  • ثبت نام متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن در فاز ششم
منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 14 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 286

به "اختصاص 6000 واحد مسکونی در شهر جدید سهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختصاص 6000 واحد مسکونی در شهر جدید سهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید