آمادهباش منچستریونایتد برای خرید اریکسن از اینتر، نراتزوری ستاره دانمارکی را قرض نمیدهد

به گزارش جام پارسی، بروز یکسری اختلافات میان ستاره دانمارکی اینتر و کادر فنی این تیم، یونایتدی ها را برای برگرداندن این بازیکن به لیگ برتر انگلیس وسوسه کرده است.

آمادهباش منچستریونایتد برای خرید اریکسن از اینتر، نراتزوری ستاره دانمارکی را قرض نمیدهد

به گزارش خبرنگاران، نشریه سان انگلیس در خبری اختصاصی مدعی شده است که باشگاه منچستریونایتد در تصمیمی غیرمنتظره قصد دارد در ماه ژانویه برای خرید کریستین اریکسن دست به کار شود.

اریکسن 11 ماه پیش با قراردادی 17 میلیون پوندی تاتنهام را به مقصد اینتر ترک کرد و با وجود درخشش اولیه در این تیم، روزهای خوبی را سپری نمی کند و از چشم آنتونیو کونته افتاده است. این هافبک 28 ساله این روزها یا فرصت بازی پیدا نمی کند یا تنها در چند دقیقه آخر بازی به میدان می رود و این شرایط باعث نارضایتی اش شده است. اریکسن در این فصل در تمامی رقابت ها تنها 274 دقیقه در سری A بازی کرده و در لیگ قهرمانان هم چند بار به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفته است.

به گزارش سان؛ اینتر به فروش اریکسن تمایل دارد اما برای فروش او رقمی حدود 27 میلیون پوند می خواهد. این رقم برای منچستریونایتد خیلی بالا نیست و آینده مبهم پل پوگبا با افت محسوس او در این تیم، سبب شده که شیاطین سرخ به جذب یک هافبک هجومی جدید فکر کنند. منچستری ها با توجه به اوضاع اقتصادی به وجود آمده ممکن است تلاش کنند که در قدم اول اینتر را به انتقال قرضی اریکسن راضی کنند اما گویا باشگاه ایتالیایی اصلاً راضی به این کار نیست.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 دی 1399 بروزرسانی: 28 دی 1399 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 1032

به "آمادهباش منچستریونایتد برای خرید اریکسن از اینتر، نراتزوری ستاره دانمارکی را قرض نمیدهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمادهباش منچستریونایتد برای خرید اریکسن از اینتر، نراتزوری ستاره دانمارکی را قرض نمیدهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید