40 دانش آموزان قزوینی دچار مسمومیت شدند

به گزارش جام پارسی، معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین گفت: 40 نفر از دانش آموزان یک مدرسه دولتی که دچار مسمومیت و کسالت شدند، به 2 بیمارستان ابوعلی سینا و ولایت قزوین منتقل شدند، اما جای نگرانی نیست و مشکل خاص و اورژانسی برای آنان به وجود نیامده است.

40 دانش آموزان قزوینی دچار مسمومیت شدند

به گزارش ایسنا، ابوالحسن کبیری درخصوص انتشار خبر مسمومیت دانش آموزان یکی از مدارس شهر قزوین، اظهار کرد: امروز 14 اسفند 1401 خبر مسمومیت دانش آموزان مدارس دخترانه شهرستان قزوین گزارش شد که موجب اعزام نیروهای اورژانس و مداوای سرپایی بعضی دانش آموزان شد.

وی با بیان اینکه 40 نفر از دانش آموزان یک مدرسه دولتی که دچار مسمومیت و کسالت شدند، به 2 بیمارستان ابوعلی سینا و ولایت قزوین منتقل شدند، اعلام کرد: در مورد شرایط جسمانی دانش آموزان جای نگرانی نیست و مشکل خاص و اورژانسی برای آنان به وجود نیامده است.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری قزوین مطرح نمود: مسمومیت در مدارس ناشی از مواد سمی خطرناک نیست و به واسطه اسپری فلفل بوده است، هرچند که دلیل یابی این موضوع نیازمند آنالیز تخصصی و دقیق تر است اما باید گفت که هیچ عامل خارجی در این زمینه دخیل نبوده و هر اتفاقی که اجرا شده به وسیله خود دانش آموزان بوده است.

وی اعلام نمود: سازمان اطلاعات استان قزوین به جد پیگیر این موضوع است و بر اساس پیگیری های اجرا شده از شرایط عمومی دانش آموزان، گزارش شده که 95 درصد آنان دچار استرس و اضطراب شدند.

کبیری خطاب به خانواده ها گفت: شرایط را درک می کنیم اما از خانواده ها تقاضا داریم، تابع هیجانات فضای مجازی نشوند، گروه های متخصص در حال آنالیز دقیق موضوع هستند و نتیجه قطعی آنالیز ها نیز اطلاع رسانی خواهد شد.

وی در انتها توضیح داد: عاملان فتنه و اتفاقات اخیر پشت این ماجرا هستند و دشمنان نظام متوسل به این چالش و بحران در کشور شدند که اهدافشان کاملاً روشن است.

منبع: فرارو
انتشار: 15 اسفند 1401 بروزرسانی: 15 اسفند 1401 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 1877

به "40 دانش آموزان قزوینی دچار مسمومیت شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "40 دانش آموزان قزوینی دچار مسمومیت شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید