3 روز مانده به خوشبختی پرسپولیس

به گزارش جام پارسی، خبرنگاران: تیم فوتبال پرسپولیس این روز ها شرایط چندان مناسبی ندارد؛ آن ها در لیگ برتر ایران راه پیروز شدن را گم نموده اند و نمی توانند از سد رقبایشان عبور نمایند. پرسپولیس در سه هفته متوالی 7 امتیاز از دست داده که این آمار برای تیمی که مدعی عنوان قهرمانی است چندان آمار درخوری محسوب نمی گردد.

3 روز مانده به خوشبختی پرسپولیس

به گزارش خبرنگاران، پرسپولیس در هفته سوم اولین شکست فصل را برابر آلومینیوم اراک متحمل شد و بعد هم دو هفته متوالی مقابل تیم های کرمانی گل گهر و مس رفسنجان با نتیجه مساوی و مشابه یک - یک متوقف شد. همین نتایج این تیم را به رتبه هفتم جدول رده بندی فرستاده است. البته که اختلاف این تیم با صدر جدول چندان زیاد نیست و سرخ های تهرانی در چشم بهم زدنی می توانند فاصله ایجاد شده را جبران نمایند.

در این میان اولین فرصت، 3 روز دیگر از راه می رسید و این تیم باید در خانه پذیرای صنعت نفت باشد. این سه روز شاید فاصله پرسپولیس با خوشبختی باشد، چون نه تنها شاگردان یحیی گل محمدی فرصت دارند با کسب یک برد خانگی به نوار پیروزی برگردند بلکه از شرایط جدولی هم بهره ببرند. پرسپولیس از الان به مدت 4 هفته فقط باید در تهران و در استادیوم آزادی بازی کند که رقبا هم به غیر از استقلال، چندان قدرتمند محسوب نمی شوند؛ صنعت نفت، نفت مسجد سلیمان، استقلال و طرفدار، رقبای پیش روی پرسپولیس هستند. طبیعی است که این قرعه مناسب می تواند به حل بحران این روز های پرسپولیس یاری زیادی کند.

منبع: فرارو
انتشار: 27 دی 1400 بروزرسانی: 27 دی 1400 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 1586

به "3 روز مانده به خوشبختی پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "3 روز مانده به خوشبختی پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید