یک آمار بد آسیایی

به گزارش جام پارسی، آنالیز ها نشان می دهد حوادث قاره آسیا نسبت به آفریقا 40 درصد بیشتر شده است و بیشترین مرگ و میر حوادث به این قاره اختصاص دارد.

یک آمار بد آسیایی

با قیمت تور سنگاپور مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید. با ما به کوالالامپور ، پنانگ و لنکاوی سفر کنید و از سفری دل انگیز لذت ببرید.

به گزارش سلامت خبرنگاران، نشست همگرایی منطقه جنوب آسیا به میزبانی جمعیت هلال احمر ایران و با شرکت نمایندگان 8 جمعیت ملی صلیب سرخ و هلال احمر فردا در مجتمع دارویی - درمانی هلال برگزار می گردد.

نشست همگرایی منطقه جنوب آسیا در اصل نشستی تخصصی به منظور شناسایی مسائل و موقعیت های بشردوستانه جدی در منطقه جنوب آسیا به عنوان یکی از مناطقی است که بالاترین میزان حوادث را به خود اختصاص داده است. آنالیز ها نشان می دهد حوادث قاره آسیا نسبت به آفریقا 40 درصد بیشتر بوده و بیشترین مرگ و میر حوادث به این قاره اختصاص دارد.

این نشست به دنبال یافتن راهکارهایی با همکاری سایر جمعیت های ملی شرکت کننده است تا نتایج حاصل از این همگرایی در همایش RC2 (کنفرانس نشست همگرایی جهانی) که 9 نوامبر 2017 (18 آبان) در ترکیه برگزار می گردد؛ مورد آنالیز قرار گیرد.

این نشست با حضور دکتر سید امیرمحسن ضیائی - رئیس جمعیت هلال احمر، مسئولان و مدیران ستادی جمعیت هلال احمر و بعضی سازمان های بشردوستانه بین المللی برگزار خواهد شد.

منبع: تسنیم
انتشار: 1 اسفند 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 333

به "یک آمار بد آسیایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک آمار بد آسیایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید