چرا دوربین پرچمدار بعدی سونی اکسپریا یک شاهکار است؟

به گزارش جام پارسی، زومیت نوشت: گوشی اکسپریا پرو نو سونی احتمالاً حلقه دوربین چرخان برای کنترل دستی دیافراگم خواهد داشت.

چرا دوربین پرچمدار بعدی سونی اکسپریا یک شاهکار است؟

طبق شایعات نو، مدل آینده گوشی سونی اکسپریا پرو دارای حلقه دوربین چرخانی خواهد بود که مشابه عملکرد لنز دوربین های DSLR یا بدون آینه، میزان زوم، میزان دیافراگم و فوکوس را کنترل می نماید.

این گوشی شیائومی رکوردها را جابه جا کرد!

آنچه می توان از مطالب منتشرشده دریافت کرد این است که ترتیب قرارگیری دوربین ها، شبیه به گوشی سونی اکسپریا پرو مارک 1 خواهد بود، با این تفاوت که یک حلقه چرخان دور لنزها واقع شده است.

لنز وصل شده به گوشی سونی اکسپریا

گفته می گردد حلقه چرخان در هر لحظه یکی از سه پارامتر مذکور را کنترل خواهد نمود. اکسپریا پرو مارک 1 در حال حاضر دیافراگم متغیر روی دوربین اصلی خود دارد و به نظر می رسد که گوشی نو سونی از لنز زوم متغیر مدل اکسپریا پرو مارک 1 نیز استفاده خواهد نمود.

افرادی که این اطلاعات را منتشر نموده اند، شک و تردید خود را نسبت به اینکه آیا سونی قادر خواهد بود سیستمی را بسازد که بتواند دیافراگم را به طور پیوسته تنظیم کند، بیان نموده اند. در پرو مارک 1 دیافراگم دوربین می تواند فقط روی دو حالت f/2.0 و f/4.0 تنظیم گردد و حالت دیگری در بین آن ها وجود ندارد.

داشتن یک حلقه برای کنترل پیوسته دیافراگم تا حدی اغراق محسوب می گردد. پیش از این نیز شایعه ای ادعا نموده بود که گوشی نو سونی قادر خواهد بود بین f/1.2 و f/4.0 تغییر کند، بنابراین به نظر می رسد که وجود چند حالت امکان پذیر است.

حلقه چرخان مورد بحث ممکن است فقط برای دوربین گوشی اکسپریا پرو 2 نباشد. گوشی های سونی می توانند به عنوان نمایشگرهای خارجی و کنترل اضافی برای دوربین های بدون آینه سونی عمل نمایند.

احتمال می رود که گوشی سونی اکسپریا پرو 2 در سال آینده و در سومین سالگرد رونمایی از پرو نسل اول، عرضه گردد. هرچه به روز رونمایی نزدیک تر شویم، مشخصات بیشتری درمورد پرو 2 از جمله قیمت گوشی منتشر خواهد شد.

احتمالاً اکسپریا 1 مارک 6 و اکسپریا 5 مارک 6 در کنگره جهانی موبایل سال آینده معرفی می شوند و مدل نو پرو 2 به آن ها می پیوندد یا ممکن است برای عرضه در زمانی دیگر نگه داشته گردد.

تصویر عجیب پلنگ در مغز انسان/ عکس

شروع تغییری بزرگ در گوشی های شیائومی

نوع برخورد ژاپنی و آمریکایی با پدیده شگفت انگیزی که ابراهیم رییسی برایش شورای عالی تشکیل داد!

چرا ناسا جرات نمی نماید در این ظرف را باز کند؟

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 28 آذر 1402 بروزرسانی: 28 آذر 1402 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 1962

به "چرا دوربین پرچمدار بعدی سونی اکسپریا یک شاهکار است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا دوربین پرچمدار بعدی سونی اکسپریا یک شاهکار است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید