پیشنهادهایی برای بهاری کردن محیط کار

به گزارش جام پارسی، به همان میزان که در منزل از بهار استقبال نموده اید، باید بهار را به محل کار هم بیاورید. و روحی به محیط خشک اداری بدمیم.

پیشنهادهایی برای بهاری کردن محیط کار

به گزارش خبرنگاران، حس تازه شدن قطعاً روی روحیه شما در محل کار و در نتیجه کیفیت کار شما اثرگذار خواهد بود. پیشنهادهای ما را بخوانید:

1. مرتب کردن: یکی از راهکارهای ایجاد تحول در محل کار، مرتب کردن است. برای این کار می توانید از جعبه های شکلات یا قوطی های شیرینی ای که محتویات آن ها را در نوروز استفاده نموده اید، یاری بگیرید. برای زیبا شدن، می توانید این قوطی ها یا جعبه ها را با کاغذ کادو جلد کنید. در هر جعبه می توانید اتوماتیک، لوازم مصرفی مانند گیره ها، سوزن ته گرد، کاغذ، پاکت و ... را قرار دهید.

2. تزئینات: استفاده از رومیزی، آویزهایی برای دسته کشوها، چند عدد شمع معطر با بوی سبک و خنک، استفاده از چند دیوارکوب با طرح بهاری مانند گل، تابلوهایی با زمینه سبز و ... می توانند فضای کار شما را تغییر دهند.

3. یک گلدان تا صد گلدان: گیاهان آپارتمانی انواع مختلفی دارند که می توانید برای فضای داخل محل کار یا پشت پنجره از آن ها بهره ببرید. دو نوع آن ها با شرایط کاملاً متفاوت را معرفی نموده ایم که با توجه به دفتر کارتان می توانید یکی را انتخاب کنید:

آفوربیا: کاکتوس آفوربیا یا آفوربیای مدادی یا گیاه شمعدان (به خاطر شکل برگ و شاخه ها) گیاهی است که در فضای داخلی تا دو متر هم قد می کشد. آفوربیا را در معرض نور قرار دهید. دمای 10 تا 15 درجه سانتی گراد برای آن مناسب است و وقتی که خاک آن کاملاً خشک شد، آن را آب بدهید.

پرسیاووشان: این گیاه نوعی سرخس است. سایه و آفتاب غیرمستقیم، دلخواه پرسیاووشان است. بنابراین اگر میز کار شما نزدیک به پنجره نیست، این گیاه، برترین است. پرسیاووشان آبدوست است. بنابراین مراقب سنگین شدن خاک آن باشید، اما آبیاری کامل آن را هم نباید فراموش کنید. برترین دما، 21 درجه سانتی گراد است و نباید دمای آن زیر 15 درجه باشد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 24 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 24 اردیبهشت 1402 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 1903

به "پیشنهادهایی برای بهاری کردن محیط کار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشنهادهایی برای بهاری کردن محیط کار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید