پرهیزگاری: حضور موسوی در هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال قانونی است

به گزارش جام پارسی، سرپرست دبیری فدراسیون فوتبال گفت:موسوی عضو هیئت رئیسه است چراکه منتخب مجمع فدراسیون فوتبال هستند.

پرهیزگاری: حضور موسوی در هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال قانونی است

داود پرهیزکاری سرپرست دبیری فدراسیون فوتبال در حاشیه مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی اظهار کرد: به هر حال یکی از اتفاقات فوتبال کشورمان بود که باید رقم می خورد، چراکه دیگر تیم های حاضر در جام جهانی بحث رونمایی از پیراهن تیم ها انجام شده است و آماده حضور در این رقابت های مجذوب کننده هستند. من فکر می کنم روحیه و انگیزه ای که تیم ملی فوتبال کشورمان دارد. می تواند در رقابت جام جهانی قطر نمایش خوبی داشته باشد. ملی پوشان فوتبال روز 23 آبان ماه ساعت 16 و 30 دقیقه راهی قطر خواهند شد تا خود را برای این رقابت ها در این کشور آماده کنند.

سرپرست دبیری فدراسیون فوتبال درباره پاداش هایی که شایعه شده بود به بازیکنان قرار است داده شود، خاطرنشان کرد: من در جریان مسائل دیگر نیستم، اما برای بازیکنان تیم ملی پاداش هایی در نظر گرفته خواهد شد، چرا که این بازیکنان کسانی هستند که شادی را به مردم هدیه خواهند داد و حق طبیعی آن ها است.

او درباره اینکه ممکن است چهر های سیاسی در روز های آینده به اردوی تیم ملی بیایند یا خیر؟ گفت: می بینید که در کشور این تکاپو رخ داده است که باید تیم ملی حمایت شود و در بهترین شرایط راهی رقابت های جام جهانی شود.

پرهیزکاری درباره طراحی حاشیه ساز پیراهن تیم ملی، شرح داد: طراحی لباس یک سلیقه است و گاه یک عده آن را می پسندند و یک عده نمی پسندند و این موضوع یک امر طبیعی است، اما ما برای لباس تیم ملی یک کار گروه بسیار قوی را تشکیل دادیم و ارگان های مختلف در این مورد درگیر بودند و خروجی این همکاری لباسی شد که امروز از آن رونمایی شد.

سرپرست دبیری فدراسیون فوتبال درباره رفت و آمد تماشاگران به قطر در ایام بازی های تیم ملی گفت: جلسات بسیار زیادی در سازمان گردشگری داشتیم و آن ها در تلاش هستند تا شرایط را برای رفت و آمد تماشاگران فراهم کنند. برنامه ریزی چنین مسائلی بر عهده فدراسیون فوتبال نیست و خود سازمان گردشگری در حال برنامه ریزی برای این موضوع است.

او درباره اینکه آیا شهره موسوی از هیئت رئیسه فدراسیون کنار گذاشته شده است یا خیر؟ اظهار کرد: شهره موسوی به صورت قانونی هنوز عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال است. نمی توانیم بگوییم که او در هیئت رئیسه هیچ سمتی ندارد، چراکه منتخب مجمع فدراسیون فوتبال هستند. اگر بعد از این اتفاقی افتاده باشد من خبری ندارم.

پرهیزکاری درباره اینکه گفته می شود تاج خاطرنشان کرده است موسوی دیگر در هیئت رئیسه جایی ندارد گفت: احتمالا چنین تصمیمی گرفته شده است، اما من از آن اطلاعی ندارم.

خبرنگاران ورزشی فوتبال و فوتسال

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 18 آبان 1401 بروزرسانی: 18 آبان 1401 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 1822

به "پرهیزگاری: حضور موسوی در هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال قانونی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرهیزگاری: حضور موسوی در هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال قانونی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید