ویلای کاکایی ها در به خانه بر می گردیم

به گزارش جام پارسی، به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه 5 سیما، برنامه به خانه بر می گردیم همزمان با هفته محیط زیست، به صورت ویژه در همه برنامه های این هفته خود با دعوت از مسئولین و فعالان محیط زیست، پخش آیتم های مربوطه، طراحی مسابقات پیامکی، معرفی و خوانش کتاب به موضوع حفاظت از محیط زیست می پردازد.

ویلای کاکایی ها در به خانه بر می گردیم

جهت دریافت خدمات طراحی و ساخت ویلا در شمال با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

برنامه به خانه بر می گردیم که با رویکرد معرفی کتاب و فرهنگ سازی و همین طور افزایش سرانه مطالعه در کشور هر هفته کتابی را به بینندگان خود معرفی می نماید این هفته با توجه به هفته جهانی محیط زیست به سراغ کتاب ویلای کاکایی ها رفته است و از ابتدای هفته جاری این کتاب محیط زیستی را خوانده و معرفی نموده است.

کتاب ویلای کاکایی ها که مجموعه داستان گروهی به انتخاب محمدرضا بایرامی است، سعی دارد روایتی از این حرکت کورکورانه و باعجله برای توسعه و عمران در ایران امروز ما ارائه بدهد. حرکتی که نه در دو-سه قرن بلکه در عرض چیزی کمتر از یک قرن، طبیعت ایران را به فریاد درآورده، به نحوی که هر روز فغان از جایی اش برمی آید! قصة داستان های موجود در کتاب حول عنصر ارتباط انسان و طبیعت شاکله یافته اند و روایت هایی از نقاط مختلف جغرافیای ملی ایران را به مخاطب عرضه می نمایند. از ویلاهای کنار تالاب انزلی تا چاه های عمیقی که فلات مرکزی را مانند آبکش سوراخ نموده اند و از آنجا هم تا کنار رود اروند و نخلستان هایی که نفت می خشکاندشان.

داستان های کتاب ویلای کاکایی ها، شاید از وجوهی کلیشه ای به نظر برسند، ولی ورود نویسندگان جوان به این عرصه و ایجاد شدن دغدغه های محیط زیستی در آنان می تواند نویدبخش آینده ای بهتر برای کشورمان در عرصه محیط زیست باشد. همین موضوع، این کتاب را برای یک بار خواندن ارزشمند نموده است که حالا به همت تیم سازنده برنامه به خانه بر می گردیم بخش هایی از این کتاب برای بینندگان شبکه 5 سیما خوانده می گردد.

برنامه به خانه بر می گردیم کاری است از گروه کودک و خانواده شبکه 5 سیما که با قدمتی بیش از دو دهه هر روز عصر میهمان خانه های مردم می گردد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 24 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 629

به "ویلای کاکایی ها در به خانه بر می گردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویلای کاکایی ها در به خانه بر می گردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید