ورود غیرقانونی فردی به یک پایگاه هوایی هواپیمای رییس جمهوری آمریکا

به گزارش جام پارسی، نیروی هوایی ارتش آمریکا در پی گزارش شدن ورود غیرقانونی یک مرد به پایگاه مشترک اندروز در روز پنجشنبه و وارد شدنش به یک هواپیما در این تاسیساتی که به میزبانی از هواپیمای مخصوص ریاست جمهوری آمریکا شهرت دارد، یک تحقیقات سراسری را از پایگاه هایش به اجرا در آورده است.

ورود غیرقانونی فردی به یک پایگاه هوایی هواپیمای رییس جمهوری آمریکا

به نقل از پایگاه استارز اند استریپس، بر اساس بیانیه منتشر شده از سوی پایگاه مشترک اندروز، روز پنجشنبه مردی توسط نیروهای امنیتی در این پایگاه بعد از ورودش به یک هواپیمای سی-40 در آنجا دستگیر شد. طبق این بیانیه این مرد از بابت ورود غیرمجاز متهم شناخته شده و بر طبق دو حکم تحویل نیروهای محلی مجری قانون شد.

مقامهای پایگاه مشترک اندروز از اعلام نام این مرد خودداری نموده و پرسشها را به دفتر تحقیقات ویژه نیروی هوایی آمریکا که در حال آنالیز این حادثه است، ارجاع دادند.

مقامهای پایگاه اندروز گفتند، این مرد مسلح نبوده و ظاهرا ارتباطی نیز با گروه های افراطگر یا خطرناک نداشته است. آنها همچنین گفتند که در جریان این حادثه کسی مجروح نشد. این حادثه یک روز بعد از آنکه جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا برای اجرای اولین سفرش به خارج از شهر به وسیله پایگاه اندروز برنامه ریزی نموده بود رخ داد. بر اساس برنامه زمانی کاخ سفید، بایدن همچنین قرار بوده با پروازی از این پایگاه به ویلمینگتون ایالت دلاور برود.

جان پی. راث، مقام ارشد غیرنظامی نیروی هوایی آمریکا و ژنرال چارلز سی. کیو. براون، رئیس ستاد کل این نیرو روز آدینه به بازرس کل نیروی هوایی آمریکا دستور آغاز تحقیقات درباره این حادثه و ارزیابی شرایط امنیتی و رویه ها در تاسیسات و پایگاه های این نیرو در سطح جهانی را دادند.

در بیانیه نیروی هوایی آمریکا تصریح شد: ما همچنان مشغول جمع آوری اطلاعات و حقایق هستیم اما ما می توانیم به شما اطمینان دهیم، امنیت تاسیسات دارای اهمیت حیاتی برای سازمان نیروی هوایی است. هنوز تعیین نشده که مرد مذکور چطور توانسته وارد پایگاه بگردد یا چطور توانسته وارد هواپیمایی حاضر در خط پرواز که نزدیک بخش مرکزی پایگاه است، گردد.، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 11 فروردین 1400 بروزرسانی: 11 فروردین 1400 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 1181

به "ورود غیرقانونی فردی به یک پایگاه هوایی هواپیمای رییس جمهوری آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورود غیرقانونی فردی به یک پایگاه هوایی هواپیمای رییس جمهوری آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید