واکنش یک استقلالی به صحبت های مجیدی قبل از دربی، روحیه بازیکنان را کاهش داد!

به گزارش جام پارسی، مدافع پیشین تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد بازیکنان این تیم مقابل ذوب آهن، هنوز تحت تأثیر دو شکست متوالی در مسابقات لیگ برتر بودند.

واکنش یک استقلالی به صحبت های مجیدی قبل از دربی، روحیه بازیکنان را کاهش داد!

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، هادی شکوری در واکنش به اینکه فرهاد مجیدی گفته بود بازیکنان استقلال در دو سال اخیر با دلالی جذب شده اند، شرح داد: استقلال بازیکنان خوبی دارد، اما می شد در برخی پُست ها بازیکنان باکیفیت تری جذب شود. دیدیم پرسپولیس، بازیکنانی با مبلغ بیشتر جذب کرد که از لحاظ فنی هم کیفیت بالاتری دارند. نمی دانم تیم چگونه و با نظر چه کسی بسته شد، اما اکنون زمان این صحبت ها نیست و بیان این مسائل، روحیه بازیکنان را کاهش می دهد.

مدافع پیشین استقلال درباره شرایط استقلال در ادامه مسابقات گفت: استقلال در سه جبهه می جنگد و امیدوارم یک جام بگیرد. جام حذفی فرصت خوبی است تا استقلال در این فصل به یک قهرمانی برسد. فکر می کنم تیم در ادامه می تواند به نایب قهرمانی لیگ برتر برسد و در بازی های آینده هم شانس بالایی برای پیروزی دارد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا تعطیلات لیگ برتر در مقطع فعلی، به سود آبی هاست یا به ضرر آنها، گفت: با توجه به شکست در دربی، خستگی و مصدومیت بازیکنان، این تعطیلی به نفع استقلال خواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 26 تیر 1400 بروزرسانی: 26 تیر 1400 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 1367

به "واکنش یک استقلالی به صحبت های مجیدی قبل از دربی، روحیه بازیکنان را کاهش داد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش یک استقلالی به صحبت های مجیدی قبل از دربی، روحیه بازیکنان را کاهش داد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید