نمره 20 در هفته بیستم برای یحیی، بازگشت پرسپولیس به جهت قهرمانی

به گزارش جام پارسی، به گزارش خبرنگاران، تساوی هفته نوزدهم پرسپولیس مقابل گل گهر سیرجان و پیروزی یک بر صفر استقلال مقابل فجر شهید سپاسی باعث شد تا فاصله آبی پوشان مرکز در صدر جدول با سایر رقیبان بیشتر شود اما تغییر شرایط آنها در بیستمین هفته مسابقات باعث شد تا سرخابی های مرکز با کاهش اختلاف امتیاز به بزرگترین مدعیان بالا بردن جام در فصل جاری تبدیل شوند.

نمره 20 در هفته بیستم برای یحیی، بازگشت پرسپولیس به جهت قهرمانی

قهرمان پنج دوره متوالی رقابت های لیگ برتر در حالی برای کسب عنوان تکراری در این مسابقات تلاش می کند که آمار امتیازگیری شاگردان فرهاد مجیدی باعث شده تا تلاش ها آنها در فصل جاری چندان به چشم نیاید.

آبی ها بالاتر از تمام دو سوم های قهرمانی پرسپولیس

استقلال تهران با سرمربیگری فرهاد مجیدی بهترین نتایج یک دهه اخیر خود را گرفته است. سرمربی آبی پوشان مرکز به قدری با بازیکنان خود درخشیده است که تعداد امتیازهای این تیم نسبت به مدت مشابه در ادوار قهرمانی پرسپولیس بهتر بوده است.

پرسپولیس در اولین قهرمانی خود با برانکو ایوانکوویچ که در فصل 96-1395 رقم خورد از 20 بازی، 47 امتیاز کسب کرد تا با آرامش در جهت اولین قهرمانی خود گام بردارد. این در حالی است که استقلال تا به امروز 48 امتیاز کسب کرده است که از تمام دوران قهرمانی سرخ ها بیشتر بوده است.

یحیی بهتر از گذشته خود

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس که از نیم فصل رقابت های 98-99 در رأس کادر فنی سرخپوشان قرار گرفت توانست این تیم را در همان فصل به قهرمانی برساند. گل محمدی در فصل گذشته نیز توانست با جام قهرمانی عکس یادگاری بگیرد تا نشان دهد قهرمانی های قبلی با برانکو ایوانکوویچ و دوره کوتاه این تیم با گابریل کالدرون را به خوبی می تواند تکرار کند.

پرسپولیس در فصل گذشته در 20 بازی توانست 41 امتیاز کسب کند و با وجود نزدیک بودن سپاهان اصفهان به این تیم به فرایند رو به رشد خود ادامه داد تا توانست فصل را با قهرمانی و اضافه کردن واژه گلات به دایره المعارف فوتبال ایران بابت پنج قهرمانی پشت سر هم سپری کند.

با این حال یحیی باز هم بهتر از گذشته خود نتیجه گرفته است تا بهتر از گذشته خود شود تا در پایان هفته بیستم نمره 20 را در کارنامه مربیگری اش بگیرد.

پرسپولیس منتظر پیچ دربی

بدون شک نتیجه دربی 98 مرکز که 26 اسفندماه سال جاری در هفته بیست و سوم لیگ برتر برگزار می شود تأثیر بسزایی در تعیین قهرمان فصل جاری خواهد داشت.

پرسپولیس تنها سه امتیاز با استقلال تهران اختلاف دارد که در صورت کسب پیروزی در این دیدار می تواند جایگاه نخست جدول را کسب کند. این در حالی است که آمار گل های زده و خورده استقلال خیلی بهتر از سرخ ها است اما طبق قوانین تازه مرتبط با آئین نامه سازمان لیگ فوتبال رتبه تیم ها در جدول در صورت امتیاز برابر با تیم دیگر را بازی مستقیم تعیین می کند.

بنابراین تعیین قهرمان فصل جاری این بازی ها را نیز تا حد زیادی دربی 98 بین تیم های استقلال تهران و پرسپولیس تعیین خواهد کرد تا پایان سال 1400 برای بخشی از طرفداران سرود قهرمانی به همراه داشته باشد و طرفداران تیم بازنده چشم انتظار تا پایان بازی ها برای جبران باخت در دربی باشند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 15 اردیبهشت 1401 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 1693

به "نمره 20 در هفته بیستم برای یحیی، بازگشت پرسپولیس به جهت قهرمانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمره 20 در هفته بیستم برای یحیی، بازگشت پرسپولیس به جهت قهرمانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید