استقلال نباید اشتباه کند، شهرخودرو مشکلاتش را فراموش خواهد نمود

به گزارش جام پارسی، حسین فرزامی در گفت و گو با خبرنگاران، در مورد درباره ملاقات امروز آدینه استقلال برابر شهر خودرو مشهد گفت: آبی ها یک بازی سخت را برابر این تیم مشهدی خواهند داشت. درست است که شهر خودرو شرایط خوبی در جدول ندارد و با مسائل زیادی دست و پنجه نرم می نماید اما مطمئناً آنها برای پیروزی برابر استقلال به میدان خواهند آمد. مسائل را فراموش می نمایند تا بتوانند در این ملاقات حساس و حیثیتی با دست پر از زمین خارج شوند.

استقلال نباید اشتباه کند، شهرخودرو مشکلاتش را فراموش خواهد نمود

وی ادامه داد: استقلال هم نباید اشتباهات ملاقات برابر نود ارومیه را تکرار کند، آبی ها در آن ملاقات فکر می کردند به راحتی می توانند با اختلاف چند گل نودارومیه را شکست داده و به مرحله بعد صعود نمایند و همین غرور باعث شد دقایق خاتمهی اضطراب حذف از جام حذفی را داشته باشند که اگر تجربه بازیکنان استقلال و بی تجربگی بازیکنان نود ارومیه نبود به طور حتم آبی ها از گردونه رقابت های حذفی کنار می رفتند.

فرزامی در ادامه تاکید نمود: استقلال نباید به یک باره تغییرات زیادی در ترکیبش به وجود می آورد البته این بار آنها از این اشتباه جان سالم به در بردند اما اگر قرار باشد باز هم چنین اتفاقاتی رخ بدهد به طور حتم برای کادر فنی و بازیکنان گران تمام خواهد شد.

عضو پیشین هیات مدیره باشگاه استقلال در ادامه اعلام نمود: تنها دلخوشی طرفداران استقلال پیروزی های این تیم برابر حریفان شان است اما اگر قرار باشد با این شرایط پیش بروند هیچکس به میزان طرفداران آزرده خاطر نخواهد شد بنابراین ضروری است هم کادر فنی و هم بازیکنان کوشش بیشتری نمایند تا بتوانند مقابل حریفان خود به پیروزی دست پیدا نموده و در خاتمه فصل جام را بالای سر ببرند.

وی در خصوص صحبت های صدری سرپرست باشگاه پرسپولیس که گفته بود استقلال تیم دوم و نایب قهرمان همیشگی است، گفت: هنوز هیچ تیمی در ایران افتخارات استقلال در آسیا را ندارد. آبی ها دو بار در لیگ قهرمانان جام را بالای سر بردند اما پرسپولیس هنوز نتوانسته این جام را لمس کند. بهتر است هنگام صحبت کردن رعایت همه چیز بگردد. حرف هایی گفته نگردد که باعث کدورت و ناراحتی گردد و یک جنجال زیاد در فضای مجازی ایجاد نموده تا باعث گردد طرفداران دو تیم نسبت به یکدیگر رفتار بدی داشته باشند.

فرزامی در خاتمه اعلام نمود: امیدوارم هر چه زودتر تماشاگران بتوانند به استادیوم راه پیدا نمایند هر چه از بازی های لیگ می گذرد ملاقاتها حساس تر شده و بودن تماشاگران می تواند بر جذابیت های بازی ها بیفزاید بنابراین مسئولان باید هر چه بیشتر در این خصوص اقدامی سریع انجام داده تا علاقه مندان بتوانند به استادیوم ها آمده و تیم های محبوب شان را تشویق نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 تیر 1401 بروزرسانی: 23 تیر 1401 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 1750

به "استقلال نباید اشتباه کند، شهرخودرو مشکلاتش را فراموش خواهد نمود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال نباید اشتباه کند، شهرخودرو مشکلاتش را فراموش خواهد نمود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید