همه چیز درباره سریال نون خ 3

به گزارش جام پارسی، شاید وقتی سعید آقاخانی و امیر وفایی تصمیم گرفتند کارگردانی و نویسندگی سریال نون خ را برعهده بگیرند فقط خودشان پیش بینی می کردند سریالی که آن ها در برابر دوربین قرار می دهند، قرار است به یکی از بهترین سریال های کمدی چند سال اخیر تلویزیون تبدیل گردد.

همه چیز درباره سریال نون خ 3

سریال نون خ یکی از بهترین سریال های کمدی چند سال اخیر تلویزیون است که پخش فصل دوم آن به دلیل شیوع ویروس کرونا متوقف شد. اما از مدتی پیش شرایط برای فراوری نون خ 3 فراهم شده و به نظر می رسد تماشاگران این کمدی جذاب می توانند به زودی ادامه داستان نورالدین خانزاده و دوستانش را تماشا نمایند.

شاید وقتی سعید آقاخانی و امیر وفایی تصمیم گرفتند کارگردانی و نویسندگی سریال نون خ را برعهده بگیرند فقط خودشان پیش بینی می کردند سریالی که آن ها در برابر دوربین قرار می دهند، قرار است به یکی از بهترین سریال های کمدی چند سال اخیر تلویزیون تبدیل گردد.

سریال نون خ در نوروز 98 از شبکه یک سیما پخش شد. شانزده اپیزود 50 دقیقه ای این سریال به حدی مورد توجه منتقدان و استقبال تماشاگران نهاده شد که ایده آقاخانی برای ساخت فصل دوم آن به سرعت مورد تایید مدیران شبکه یک نهاده شد.

سریال نون خ که داستان زندگی نورالدین خانزاده، صاحب یک کارآگاه فرآوری تخمه آفتابگردان، را روایت می نماید که با همشهری هایش به کشت و پرورش تخمه آفتابگردان مشغول است. او به نمایندگی از شرکای مالی اش با شخصی به نام میرزایی همکاری می نمایند.

میرزایی وظیفه فروش محصولات آن ها در ترکیه را برعهده گرفته، اما مدتی پس از شروع این همکاری جدی، آقای خانزاده متوجه می گردد تاجر مورد اعتمادشان جان خود را از دست داده است.

وقتی شرکای نورالدین متوجه می شوند آقای میرزایی درگذشته از او می خواهند تا شرایط محصولاتی که به آن مرحوم فروخته را پیگیری کند. نورالدین متوجه می گردد میرزایی در آستانه ورشکستگی بوده و همین مسئله سوتفاهم های بسیاری میان کشاورزان تخمه آفتابگردان ایجاد می نماید.

چگونه سریال نون خ ساخته شد؟

محسن تنابنده در یک مصاحبه عنوان نموده بود که طرح اول سریال نون خ را او و مرحوم خشایار الوند مطرح نموده بودند. او قرار بود کارگردانی این پروژه را برعهده بگیرد، اما درگیری های کاری و مسائل شخصی باعث شد او سعید آقاخانی را به عنوان جایگزین خود معرفی کند.

با این حال تنابنده تاکید نموده که ایده ابتدایی او با آن چه امروز به عنوان سریال نون خ پخش شده فاصله بسیار زیادی دارد. به عبارت دیگر، سعید آقاخانی و همکارانش تغییرات بسیاری به ایده ابتدایی تنابنده داده اند و آن را با ذوق و قریحه خودشان دگرگون نموده اند.

فصل اول سریال نون خ با حضور سعید آقاخانی، حمیدرضا آذرنگ، علی صادقی، فریده سپاه منصور، هومن حاجی عبداللهی، نعیمه نظام دوست و سیروس میمنت پیروز شد به محبوب ترین سریال تلویزیون در نوروز 98 تبدیل گردد.

ساخت نون خ 2 به سرعت شروع شد تا هم ادامه داستان ناتمام امیر وفایی به تصویر کشیده گردد و هم تماشاگران این سریال محبوب ادامه آن را تماشا نمایند. باوجود دنبال شدن بخش قابل توجهی از فرایند فراوری متاسفانه شیوع ویروس کرونا باعث شد پروژه در میانه راه متوقف گردد؛ بنابراین این سریال که قرار بود در سی اپیزود ساخته گردد در نهایت در ایستگاه هفدهم متوقف شد.

سعید آقاخانی و همکارانش امیدوار بودند شرایط برای ساخت ادامه سریال نون خ فراهم باشد و حالا به نظر می رسد ساخت سریال نون خ 3 با قدرت شروع شده است. اما چه بازیگرانی در فصل سوم این سریال که زندگی مردم کرد را روایت می نماید، حضور دارند؟ پخش آن از چه زمانی شروع می گردد؟ در ادامه همه آن چه از سریال نون خ 3 احتیاج دارید، جمع آوری شده است.

فراوری و زمان پخش سریال نون خ 3

در شرایطی مشابه با فصل اول و دوم قرار است سعید آقاخانی برای کارگردانی و امیر وفایی برای نویسندگی این سریال بازگردند.

مهدی فرجی، تهیه نماینده سریال، تایید نموده که فیلم نامه نون خ 3 برای پانزده اپیزود نوشته شده و فراوری آن با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و آنالیز مداوم سلامت تیم فراوری شروع شده است. البته این احتمال وجود دارد که سریال به عنوانی 16 اپیزودی تبدیل گردد.

پیش فراوری سیزدهمین تجربه کارگردانی سعید آقاخانی از تابستان شروع شده بود و فراوری آن برای پخش در تعطیلات نوروز 1400 دنبال می گردد. تا امروز بیشتر از 25 درصد از کل پروژه در برابر دوربین نهاده شده و فیلمبرداری آن ادامه دارد.

روابط عمومی سریال نون خ 3 با انتشار بیانیه ای رسمی، اطلاعات بیشتری درباره فرایند فراوری سریال داده است:

فیلمبرداری فصل سوم سریال نون خ از اواسط مهر ماه در تهران شروع شده و با حفظ پروتکل های بهداشتی ادامه دارد. هر روز و قبل از شروع فیلمبرداری، عوامل و بازیگران با حضور پزشک و با دستگاه های پزشکی آنالیز می شوند. همچنین همه عوامل پشت دوربین باید هنگام حضور در لوکیشن از ماسک استفاده نمایند.

بازیگران سریال نون خ3

شقایق دهقان که در فصل دوم نون خ حضور پررنگی داشت در فصل سوم هم حضور دارد. اما نکته جالب تر بازگشت علی صادقی نیست. آن چه تماشاگران را برای تماشای نون خ 3 هیجان زده می نماید، حضور اکبر عبدی است. ب

ازیگر قدیمی سینمای کمدی ایران که از مدتی پیش کم کار شده در این سریال حضور دارد. سیروس میمنت، سیدعلی صالحی، هدیه بازوند، ندا قاسمی، ماشاالله وروایی، کاظم نوربخش، نسرین مرادی، سیروس سپهری، صهبا شرافتی، شیدا یوسفی، سیروس حسینی فر، یوسف کرمی، سیدحسین موسوی، آتنا مهیاری، علی اخوان، شقایق فتاحی و نارین ایوبی سایر بازیگران این سریال هستند.

منبع: فرادید
انتشار: 28 آذر 1399 بروزرسانی: 28 آذر 1399 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 979

به "همه چیز درباره سریال نون خ 3" امتیاز دهید

2 کاربر به "همه چیز درباره سریال نون خ 3" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همه چیز درباره سریال نون خ 3"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید