تور مالزی: هتل و هاستل در مالزی

به گزارش جام پارسی، مالزی کشوری که با هر سلیقه و بودجه ای هماهنگه. ممکنه انتخاب شما یک سفر لوکس در مجهز ترین و مدرن تری هتل ها با امکانات بی نظیر باشه و یا میخواید در روستایی دور از هیاهوی شهری از طبیعت شگفت انگیز و فرهنگ مجذوب کننده این سرزمین لذت ببرید. به طور کلی مالزی کشور ارزونیه و هزینه های کلی اون نسبت به خیلی از کشور های جهان و همسایه هایی که در اطراف این کشور قرار گرفتند، کمتره. برای همین شما می تونید با بودجه بندی درست و انتخاب درست محل اقامتتون، سفر فوق العاده ای رو با کمترین هزینه تجربه کنید. در این کشور هتل های بین المللی و معروف زیادی شعبه دارند و اقامتگاه ها و هاستل های ارزان متعددی هستند که برای انتخاب برترین اون ها، قبل از هر چیزی باید بدونید که هدف شما از این سفر چیه و می خواید چه میزان بودجه ای رو به اقامتتون اختصاص بدید. میخواید به چه جاذبه هایی نزدیک باشید و از چه نوع سفری بیشتر لذت می برید. در این مقاله خبرنگاران بهتون یاری می کنه تا با هتل ها و هاستل های مالزی بیشتر آشنا بشید و در خصوص هزینه ها و جزئیات اون ها بیشتر بدونید.

تور مالزی: هتل و هاستل در مالزی

با تور مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید. با ما به کوالالامپور ، پنانگ و لنکاوی سفر کنید و از سفری دل انگیز لذت ببرید.

به طور کلی مثل همه جای جهان هتل های مالزی هم به دسته های هتل یک ستاره و 5 ستاره تقسیم میشن که معیار هایی مثل تجهیزات، تمیز بودن، محل هتل و خدمات و ایمنی اون روی قیمت تاثیر میذاره. معمولا هتل های یک ستاره ساده و بدون تهیه مطبوع و امکانات هستند و حتی ممکنه یک حمام برای استفاده همه مسافر ها داشته باشند. در حالی که یک هتل دو ستاره ممکنه تهویه مطبوع و حتی اینترنت رایگان داشته باشه. در خصوص هتل های 3 ستاره باید از این امکانات مطمئن باشید و بدونید حتما حمام خصوصی و خیلی از مواقع تلوزیون و امکاناتی از این قبیل هم دارند. این خدمات و امکانات در هتل های چهار ستاره معمولا دو برابره و هتل های 5 ستاره معمولا تمیز تر با فضای بیشتر و خدمات 24 ساعته لحظات بی نظیر و لوکسی رو برای مسافران رقم میزنند و غذاتون رو هم می تونید در هتل بخورید.

در مالزی کجا اقامت کنید؟

مثل همه جای جهان اقامت در مرکز مالزی، کوالالامپور و مرکز شهر اون نزدیک به بوکیت بینتانگ که اوج شلوغی ها و قلب شهر در اون قرار گرفته به نسبت بیشتره. جایی که بیشتر جاذبه ها و تفریح ها و مراکز خرید در اون قرار گرفتند و هر چیزی که بخواید دقیقا نزدیک شما قرار داره. حمل و نقل به این قسمت از شهر فوق العاده راحته و از هر نقطه ای ار شهر می تونید با حمل و نقل عمومی و کمترین هزینه به راحتی خودتون رو به بوکیت بینتانگ برسونید. به طور کلی اقامت در این منطقه برای کسانی که میخوان به همه مجذوب کنندهیت های کوالالامپور نزدیک باشن و در شلوغی های شهری و هیحانات مالزی باشند، برترین گزینه به حساب میاد. در این خیابان می تونید خیلی از جهت هارو پیاده برید و اونقدر همه چی بهتون نزدیکه که شاید کمی بیشتر هزینه کردن برای افرادی که میخوان حسابی این شهر رو بگردن، واقعا ارزششو داشته باشه! یکی دیگه از جاهایی که برج های دوقلوی پتروناس و برج منارا قرار گرفته KLCC که خرید و تفریح و انواع تفریحات و برنامه های شب زنده داری در اون قرار گرفته و مخصوصا برای افرادی که به خرید کردن علاقه دارند گزینه فوق العاده ای محسوب میشه. اگه بخواید یک اتاق مجلل در این منطقه اجاره کنید باید شبی 100 رینگت هزینه کنید و از امکانات و صبحانه رایگان اون لذت ببرید. اگه هم جای هتل زیاد براتون مهم نباشه و یکم دورتر از مرکز شهر کرایه کنید می تونید با شبی 250 رینگت اتاق کرایه کنید که در مقابل امکاناتی که داره، واقعا ارزونه. در واقع قیمت هتل ها در این منطقه خیلی گرون تره و به عنوان گرون ترین منطقه در کوالالامپور به حساب میاد و برای همین این منطقه برای افرادی که میخوان سفر کم هزینه ای رو تجربه نمایند، مناسب نیست.

شهر چینی ها در خیابان Petaling برای گشت و گذار در خیابان و خرید کردن و تخفیف گرفتن واقعا بی نظیره و پر از اجناس با قیمت های ارزونه. وجود فرهنگ مجذوب کننده و تاریخ و تماشای های این قسمت باعث شده تا خیلی ها تنها این منطقه رو برای اقامت انتخاب نمایند. به علاوه معابد بودایی شگفت انگیز و کافی شاپ ها سنتی مجذوب کنندهی در این منطقه هست که در کنار هتل های ارزون قیمت و ارزان منطقه فوق العاده ای برای اقامت به حساب میاد. تنها بدی که در این قسمت هست اینه که خیایان ها در برخی ساعات شلوغه و برخی قسمت ها اونجوری که باید تمیز و مرتب نیست. KL Sentral که در اون بزرگ ترین شبکه حمل و نقل ریلی قرار داره، هتل های لوکس و رستوران های بین المللی و محلی بی نظیری رو در خودش جا داده و مراکز خرید بزرگی در اون قرار داره. به علاوه می تونید در این خیابان از معابد بودایی و فروشگاه های رنگارنگ تماشا کنید و انواع غذاهای هندی رو امتحان کنید و لذت ببرید. هزینه هتل ها در این قسمت از کوالالامپور به نسبت پایینه و سیستم حمل و نقل فوق العاده ای داره فقط خیابان های این منطقه در ساعات شلوغ روز واقعا ترافیکه که ممکنه برای برخی از افراد کمی اذیت نماینده باشه. اما این خیابان دسترسی خیلی مناسبی به مرکز شهر و فرودگاه داره. به طور کلی برای اقامت در هتل های مالزی باید تقریبا 39 درصد از هزینه های سفرتون رو در روز به این موضوع اختصاص بدید.

هاستل ها در مالزی

مالزی مقصدیه که در اون می تونید با هر بودجه و هزینه ای اقامت کنید و خیلی از مردم دوست دارند هزینه های سفرشون رو بیشتر به گشت و گذار و تماشا جاذبه ها و لذت بردن از تفریح ها اختصاص بدن که برای این افراد هاستل ها محل مناسبی برای اقامت هستند چون هزینه های سفر و اقامت تا مقدار زیادی کمتر میشه. هزینه اقامت در هاستل های 2 ستاره در شهر چینی ها که یکی از ارزون ترین هاستل هارو داره، تقریبا شبی 13 دلار میشه. در حالی که 1.6 کیلومتر با مرکز شهر فاصله داره و امکانات اولیه خوبی هم برای مسافر ها داره.

منبع: گردگرد
انتشار: 20 اسفند 1400 بروزرسانی: 20 اسفند 1400 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 1644

به "تور مالزی: هتل و هاستل در مالزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور مالزی: هتل و هاستل در مالزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید