نوسازی شیلنگ های بارگیری پایانه صادراتی لاوان

به گزارش جام پارسی، عملیات نوسازی و تعویض شیلنگ های بارگیری پایانه صادراتی (SBM) نفت خام منطقه لاوان در حال اجرا است.

نوسازی شیلنگ های بارگیری پایانه صادراتی لاوان

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت فلات قاره ایران، با توجه به فرارسیدن زمان تعمیرات اساسی پایانه صادراتی SBM لاوان، پس از آنالیز و کارشناسی های لازم مقرر شد همه فعالیت های مربوط به آن از سوی همکاران واحد عملیات فراوری و تیم متخصص تعمیرات به ویژه همکاران تعمیرات زیر آب و عملیات دریایی منطقه لاوان انجام گردد.

به همین دلیل اقدام هایی شامل تعویض Stud bolts مربوط به اسپول مسیرهای 16 و 20 اینچ انتقال نفت به نفتکش ها، تعمیر گیربکس و همچنین تعویض دو عدد Butter fly valve-20 اینچ مربوط به مسیرهای نفت خروجی از SBM، تعویض یک عدد Butter fly valve-16 اینچ مربوط به کارگو هوزهای اتصال به نفتکش و تعویض Stud bolts و سرویسکاری چهار عدد Cap مربوط به محفظه نیتروژن از سوی کارشناسان و متخصصان برنامه ریزی شده و در دست اقدام است.

اقدام های فولادکاری پایانه صادراتی شامل تعویض Hand rail اطراف اسکله شناور، تعویض و اصلاح پلکان اطراف SBM و Monkey ladder، کارهای برشکاری، سنگ زنی و تعویض فریم مربوط به فندرهای اسکله شناور، تعویض فندرهای قسمت پهلوگیر SBM و سندبلاست و رنگ آمیزی همه قسمت های پایانه صادراتی نیز در حال اجرا است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 8 دی 1399 بروزرسانی: 28 شهریور 1400 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 1001

به "نوسازی شیلنگ های بارگیری پایانه صادراتی لاوان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوسازی شیلنگ های بارگیری پایانه صادراتی لاوان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید