تور بلغارستان: نایب قهرمانی تکواندوی نونهالان ایران در بلغارستان

به گزارش جام پارسی، تیم ملی تکواندوی نونهالان ایران با کسب دو مدال طلا و یک نقره، نایب قهرمان دنیا شد.

تور بلغارستان: نایب قهرمانی تکواندوی نونهالان ایران در بلغارستان

با ما سفر کنید و با تور بلغارستان از معماری شگفت انگیز اروپایی دیدن کنید و شهر زیبای صوفیه را ببینید.

به گزارش ایسنا، پنجمین دوره رقابت های تکواندو قهرمانی نونهالان دنیا که پنجشنبه (6 مرداد) با حضور 669 تکواندوکار از 90 کشور دنیا به میزبانی بلغارستان در شهر صوفیه شروع شده بود، به انتها رسید و تیم پسران ایران به عنوان نایب قهرمانی رسید.

در بخش پسران، تیم ملی تکواندو کره جنوبی با کسب چهار طلا و چهار نقره قهرمان شد، تیم نونهالان ایران که با هفت تکواندوکار در این دوره حضور داشتند، با دو طلا و یک نقره نایب قهرمان و تیم ملی مکزیک سوم شد.

رادین زینالی و محمد مهدی سعادتی دو مدال طلا و محمد عرفان زارع یک نشان نقره برای ایران کسب کردند. آرش ضامنی، امیرحسین ولی محمدی و آردین نجفی نیز از دور رقابت ها کنار رفتند.

بعلاوه راهنمایی تیم ملی در بخش دختران که پیروز به کسب عنوان نخست دنیا شدند، برعهده معصومه محمدیان به عنوان سرمربی بود که پیروز شد عنوان بهترین مربی این رقابت ها را از آن خود کند. لیلا خزایی و پروین کشاورز نیز به عنوان مربی فعالیت داشتند. در بخش پسران نیز حسینعلی نعیمی سرمربی و حامد جعفری و اسماعیل اسماعیل پور به عنوان مربی حضور داشتند.

دور قبلی این رقابتها سال 2019 به میزبانی کشور ازبکستان برگزار گردید. تیم ملی دختران ایران با ترکیب کامل 10 تکواندوکار و کسب شش طلا و یک نقره قهرمان شد و تیم 10 نفره پسران نیز یک مدال طلا، یک نقره و چهار برنز در مکان دوم ایستاد.

منبع: فرارو
انتشار: 10 مرداد 1401 بروزرسانی: 10 مرداد 1401 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 1768

به "تور بلغارستان: نایب قهرمانی تکواندوی نونهالان ایران در بلغارستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور بلغارستان: نایب قهرمانی تکواندوی نونهالان ایران در بلغارستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید