ناپولی مقابل اینتر متوقف شد

به گزارش جام پارسی، خبرنگاران: بیست وششمین هفته از لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا با توقف خانگی شاگردان رافائل بنیتس مقابل مردان روبرتو مانچینی دنبال شد.

ناپولی مقابل اینتر متوقف شد

به گزارش خبرنگاران، در آخرین بازی از شب دوم هفته بیست وششم سری A ایتالیا، یکشنبه شب تیم فوتبال ناپولی در استادیوم سن پائولو میزبان اینتر بود که این بازی با نتیجه تساوی 2 بر 2 انتها یافت.

در این بازی ابتدا ناپولی با گلزنی مارک همسیک و گونزالو هیگواین در دقایق 51 و 63 از میهمان خود پیش افتاد اما اینتر با گل هایی که توسط رودریگو پالاسیو (72) و مائورو ایکاردی (87 - پنالتی) وارد دروازه شاگردان رافائل بنیتس شد، از شکست به تساوی رسید.

با این نتیجه ناپولی 46 امتیازی شد و در رده سوم جدول رده بندی سری A نهاده شد. اینتر هم با 36 امتیاز روی پله هشتم جدول ایستاد.

پرونده هفته بیست وششم سری A امروز (دوشنبه) با برگزاری دو دیدار بسته می گردد که در بازی نخست فیورنتینا از ساعت 21:30 به وقت تهران میهمان لاتزیوست و در بازی دوم یوونتوس صدرنشین از ساعت 23:30 از ساسولو پذیرایی می نماید.

در جدول رده بندی سری A ایتالیا، پس از یوونتوس 58 امتیازی، رم با 50 امتیاز در رده دوم قرار گرفته است و ناپولی 46 امتیازی سوم است.

منبع: تسنیم
انتشار: 12 دی 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 207

به "ناپولی مقابل اینتر متوقف شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناپولی مقابل اینتر متوقف شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید