مقاله: پرفروش ترین گوشی های ایران را بشناسید

به گزارش جام پارسی، اگر قصد خرید هر کدام از گوشی های بالا را داشته باشید، می توانید مشخصات تمامی آن ها را در سایت تیمچه به همراه آنالیز تخصصی مشاهده کنید. البته به جز این چند مدل گوشی، تنوع بالایی از انواع برندهای فراوری نماینده گوشی موبایل را در سایت تیمچه خواهید دید. تیمچه یکی از فروشگاه اینترنتی شناخته شده برای خرید گوشی در ایران است.

مقاله: پرفروش ترین گوشی های ایران را بشناسید

در آخرین گوشی از فهرست پرفروش ترین گوشی های ایران یکی از محصولات پر قدرت سامسونگ را مشاهده می کنیم. گوشی که به عنوان یک شبه پرچم دار به بازار عرضه شد. این مدل با پشتیبانی از شبکه 5G به روز بودن خود را نشان داد. به طور کلی در بین فهرست پرفروش ترین گوشی های موبایل ایران، تعداد گوشی هایی که مالی هستند بیشتر است و تنها گوشی بالای 10 میلیون تومان همین S20 FE 5G است. سامسونگ این گوشی را با طراحی زیبا و مشخصات فنی خوب به بازار عرضه نموده است. افرادی که نمی خواهند یک پرچم دار با قیمت بالا داشته باشند، می توانند با خرید این گوشی امکاناتی مناسب و ظاهری زیبا را با قیمتی مناسب تجربه نمایند. سامسونگ همواره سعی می نماید برای انواع سلیقه ها محصولی مجزا فراوری کند تا مشتریان حق انتخاب بیشتری داشته باشند.

POCO M3 مدل قبلی X3 pro است که مشخصات فنی و قیمت آن کمی پایین تر است. این گوشی هم مانند دیگر مدل های POCO ویژگی های قابل قبولی دارد که می تواند نظر بسیاری از افراد را به خوب جلب کند. اگر شخصی هستید که نمی خواهید برای گوشی هزینه زیادی بکنید، یکی از برترین گزینه ها برای خرید POCO M3 است.

منبع مقاله: پرفروش ترین گوشی های ایران را بشناسید

انتشار: 9 بهمن 1400 بروزرسانی: 9 بهمن 1400 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 1599

به "مقاله: پرفروش ترین گوشی های ایران را بشناسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: پرفروش ترین گوشی های ایران را بشناسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید