مقاله: دریاچه مورین (آلبرتا کانادا)

به گزارش جام پارسی، در تور کانادا خود به دیدن پارک ملی بنف و دریاچه مورین بروید. در کنار دریاچه بنشینید و از دیدن منظره های شگفت انگیز و تنفس هوای تازه و بکر کوهستان لذت ببرید. اگر علاقه مند به ماجراجویی های بیشتر هستید، کانو کرایه کنید و داخل دریاچه کانوسواری کنید. می توانید در کوهستان های اطراف دریاچه کوهنوردی کنید و منظره فراموش نشدنی آن را از ارتفاع ببینید. دریاچه مورین در 14 کیلومتری جنوب شرق دهکده کوچک دریاچه لوئیس قرار گرفته است. رنگ آبی سبز چشم نواز دریاچه از بازتاب نور از ذره های بسیار ریز سنگ هایی ناشی می شود که همراه با آب از داخل یخچال های قطبی به اینجا می رسند. دریاچه در ارتفاع 1885 متری از سطح دریا قرار گرفته و در نتیجه تا ماه ژوئن خبری از آب شدن یخ ها نیست. در اواخر ماه ژوئن است که سطح آب بالا می رود و رنگ درخشان و بی مانند دریاچه خودنمایی می کند.

مقاله: دریاچه مورین (آلبرتا کانادا)

در این مسیرها هر چه قدر جلوتر پیش بروید، آرامش و خلوتی بیشتری را پیدا می کنید؛ آرامشی که به شما فرصت می دهد از زاویه دیدی متفاوت از دریاچه مورین و مناطق زیبای اطرافش لذت ببرید. در پاییز درختان با رنگ های زیبا و خیره کننده زرد، طلایی و نارنجی رنگ می شوند و منظره اطراف تان را بیش از پیش تماشایی می کنند. در طول زمستان مسافران تور کانادا در این منطقه می توانند اسکی پویشی را امتحان کنند. البته به یاد داشته باشید که از نوامبر تا اواخر آوریل به خاطر خطر وقوع بهمن دسترسی به دریاچه غیر ممکن است.

برای مسافران تور کانادا که به کوهنوردی و طبیعت گردی علاقه مند هستند، چندین مسیر عالی پیاده روی کوهستانی با درجه سختی مختلف در اطراف دریاچه در دسترس شان قرار دارد. مسیر مشهور راک پایل مسیری آسان و کوتاه است. منظره ای که در بالای این مسیر از دریاچه مورین پیدا است، با عنوان منظره 20 دلاری شناخته می شود، چرا که این منظره بین سال های 1969 تا 1979 در پشت اسکناس های 20 دلاری کانادایی نقش بسته بود.

منبع مقاله: دریاچه مورین (آلبرتا کانادا)

انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 1512

به "مقاله: دریاچه مورین (آلبرتا کانادا)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: دریاچه مورین (آلبرتا کانادا)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید