آشنایی با دریاچه مورین و چشم اندازهای زیبای آن

به گزارش جام پارسی، دریاچه مورین یکی از مهم ترین دریاچه های کانادا است واقع شدن این دریاچه زیبا در میان رشته کوه های سر به فلک کشیده این منطقه موجب شده است تا زیبایی های این منطقه بی نظیر و تماشای باشد. سالانه گردشگران زیادی از زیبایی های این منطقه بازدید می نمایند شاید جالب باشد بدانید که آب های این دریاچه به شکل شگفت انگیزی نیلگون و شفاف است رنگ فیروزه ای آن موجب شده است تا زیبایی های بی حدی را به خود اختصاص دهد. این منطقه در فصل های مختلفی از سال دارای زیبایی های مختلف است و از سوی گردشگران زیادی نیز مورد توجه قرار می گیرد در تابستان چشم اندازهای این دریاچه درخشان تر می گردد و با فرا رسیدن زمستان شاهد یخچال های طبیعی این منطقه ها خواهید بود. این منطقه ها کوهستانی دارای چشم اندازهای دیگری نیز می باشند آبشارها، منطقه ها صخره ای و کوهستانی از دیگر زیبایی های مهم در این منطقه ها می باشند. تماشا اینگونه از منظره ها به قدری دارای زیبایی است که گاها غیر واقعی به نظر می رسد و مانند پوسترهای نقاشی جلوه می نماید.

آشنایی با دریاچه مورین و چشم اندازهای زیبای آن

دریاچه مورین را بشناسید:

برترین تماشای های کانادا کدام اند؟ با توجه به اینکه سالانه تورهای گردشگری متعددی به کانادا برگزار می گردد در این تورها شما می توانید به منطقه ها مختلفی سفر کنید و با زیبایی متعددی از آن آشنا شوید با نشستن در کنار این دریاچه و بازدید از چشم اندازهای آن می توانید آرامش بیشتری را از طبیعت بگیرید. پیاده روی در دامنه های کوهستانی این منطقه و استفاده از هوای پاک و تمیز آن نیز می تواند از دیگر ویژگی های مهم این منطقه تفریحی باشد.

این منطقه به ویژه برای ماجراجویانی که می خواهند سفرهای گوناگونی به نقاط مختلفی از جهان داشته باشند می باشد کوهنوردان و افرادی که زندگی در دامان طبیعت را دوست دارند با سفر به این منطقه تجربه های ویژه تری را کسب می نمایند. واقع شدن این دریاچه در اطراف دهکده لوئیس موجب شده تا زیبایی های آن برای گردشگران بیشتر باشد ترکیب رنگ های طبیعی در این چشم انداز ها از شگفتی ویژه ای برخوردار می باشد و هر فردی را خیره می نماید.

در جهت رسیدن به دریاچه می توانید از زیبایی های دیگری نیز تماشا کنید خیلی از گردشگران با سفر به این منطقه تجربه کوهنوردی و دوچرخه سواری را نیز از دست نمی دهند و در طول جهت نیز از زیبایی های آن ها استفاده می نمایند. با توجه به اینکه چشم اندازهای این دریاچه در فصل های مختلفی از سال به ویژه در تابستان و پاییز تماشای تر می گردد می توانید در هر یک از این فصل ها به دریاچه مورین سفر کنید.

جهت جاده پر پیچ و خم این دریاچه نیز از سوی دیگر برای گردشگران هیجان انگیز می باشد بعلاوه امتیازاتی نیز برای گردشگران در نظر گرفته می گردد که موجب راحتی آن ها در طی سفر به این منطقه ها خواهد شد به ویژه پارکینگی که برای اقامت گردشگران در نظر گرفته است. در فصل زمستان نیز تجهیزاتی برای گردشگران در نظر گرفته می گردد تا از خطر وقوع بهمن در امان بمانند و خطرات جانی آن ها را تهدید نکند.

این دریاچه کجا واقع شده است؟

این دریاچه تماشای در منطقه پارک ملی بنف در کانادا واقع شده است و امروزه با وجود زیبایی های کم نظیر خود از سوی گردشگران زیادی مورد توجه است بسیاری از افراد این دریاچه را با نام دریاچه موراین نیز می شناسند. در فاصله 14 کیلومتری از این دریاچه دهکده ای توریستی و پر جاذبه واقع شده است که می تواند توجه گردشگران را به خود جلب کند دهکده ای با نام لوئیس که از چشم انداز ها خارق العاده و شگفت انگیزی برای علاقه مندان خود برخوردار می باشد.

این دریاچه زیبا مساحتی بالغ بر 50 هکتار دارد آب این دریاچه به محض ذوب شدن یخچال ها بیشتر می گردد و از جذابیت های طبیعی برخوردار است در بعضی از فصل های سال آب های این دریاچه به بیشترین حد خود می رسند قله های برفی که در فصل های زمستانی می بینید چشم انداز ها این دریاچه در فصل زمستان از زیبایی های بیشتری برخوردار است و برای عکاسی کردن بسیار مناسب خواهد بود.

همانطور که اشاره کردیم آب های این دریاچه دارای رنگ فیروزه ای و نیلگون است و از چشم انداز ها بسیار زیبا و تماشای برای گردشگران برخوردار است دریاچه مورین یکی از مهم ترین مکان های تماشای کانادا برای گردشگران است که هر ساله علاقه مندان زیادی را از نقاط مختلف جهان به خود جذب می نماید.

این دریاچه خوش چشم انداز از زیبایی های بسیار زیادی برخوردار است و شما علاقه مندان با سفر به این منطقه می توانید تجربیات ویژه ای داشته باشید یکی از پیشنهادات ویژه برای شما دوچرخه سواری و پیاده روی در طبیعت زیبای این منطقه است که می توانید به خوبی از این فرصت بهره ببرید. برای اقامت در این منطقه نیز می توانید اسکان داشته باشید و یا به نزدیک ترین اقامتگاه ها در نزدیک روستا و شهر بروید.

منبع: دیجیاتور
انتشار: 12 مرداد 1401 بروزرسانی: 12 مرداد 1401 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 1770

به "آشنایی با دریاچه مورین و چشم اندازهای زیبای آن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با دریاچه مورین و چشم اندازهای زیبای آن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید