مسابقات انتخابی رقابت های جهانی کشتی یونان در لرستان برگزار می گردد

به گزارش جام پارسی، خبرنگاران: رئیس هیئت کشتی لرستان گفت: مسابقات قهرمانی کشور کشتی آزاد و فرنگی پیشکسوتان و انتخابی رقابت های جهانی 2015 یونان در لرستان برگزارمی گردد.

مسابقات انتخابی رقابت های جهانی کشتی یونان در لرستان برگزار می گردد

سفر با تور یونان ارزان را از دست ندهید و از نزدیک با سرزمین اسطوره های باستانی آشنا شوید و شهرهای سانتورینی، آتن و میکونوس را ببینید.

علی یاورعزیزپور در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در خرم آباد، گفت: مسابقات قهرمانی کشور کشتی آزاد و فرنگی پیشکسوتان و انتخابی رقابت های دنیای 2015 یونان، از فردا هفتم مرداد در مجموعه ورزشی دنیا پهلوان تختی شهرستان خرم آباد بر روی شش تشک، شروع و تا نهم مرداد نیز ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه این مسابقات در هفت گروه سنی برگزارمی گردد، عنوان نمود: پیشکسوتان در همه اوزان و در رده های سنی 35 تا 40، 40 تا 45، 45 تا 50، 50 تا 55، 55 تا 60، 60 تا 65 و 65 تا 70 سال بر روی تشک می فرایند.

عزیز پور با اشاره به حضور دو تیم کشتی آزاد و فرنگی لرستان در این دوره از مسابقات، توضیح داد: امروز وزن کشی کشتی گیران آزادکار کشور، در حال اجرا است تا فردا (چهارشنبه، هفتم مرداد) مسابقات قهرمانی کشور پیشکسوتان در رشته کشتی آزاد برای تمام اوزان برگزار گردد.

وی اعلام نمود: پنج شنبه، هشتم مرداد نیز وزن کشی کشتی گیران فرنگی کار انجام می گردد و روز بعد، مصادف با آدینه نهم مردادماه مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی کشور پیشکسوتان برگزار و بدین ترتیب پفراینده این دوره از رقابت ها نیز بسته می گردد.

ب

منبع: تسنیم
انتشار: 13 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 608

به "مسابقات انتخابی رقابت های جهانی کشتی یونان در لرستان برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسابقات انتخابی رقابت های جهانی کشتی یونان در لرستان برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید