محک امیدهای فوتسال در تورنمنت تایلند

به گزارش جام پارسی، تیم فوتسال امید ایران که به جای تیم ملی بزرگسالان در تورنمنت تایلند شرکت نموده، امروز (یک شنبه) اولین بازی خود در این پیکارها را برگزار می نماید.

محک امیدهای فوتسال در تورنمنت تایلند

با قیمت تور تایلند در ایام عید به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید و بازار های بانکوک، سواحل پاتایا و پوکت را ببینید و از آرامش چیانگ مای لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران، چندی پیش فدراسیون فوتبال تایلند از تیم فوتسال ایران دعوت کرد تا پیش از مسابقات قهرمانی آسیا در تورنمنت شش جانبه این کشور شرکت کند اما با مخالفت ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی به دلیل احتمال رویارویی باحریفان ایران، تیم بزرگسالان کشورمان از حضور در این مسابقات انصراف داد تا با تصمیم کمیته فنی و توسعه در راستای ایجاد شرایط رقابتی سطح بالا برای بازیکنان جوان فوتسال ایران، تیم زیر 20سال ایران در این تورنمنت حاضر گردد.

علی صانعی که به تازگی راهنمایی این تیم را بر عهده گرفته با برگزاری چندین جلسه تمرینی ملی پوشان اعزامی به این مسابقات را معین کرد که بر این اساس علی احسانی، امیرحسین غلامی (سن ایچ ساوه) محمد هادی منجمی (شهرداری ساوه) بهزاد رسولی (گیتی پسند اصفهان) بلال اسماعیلی (هایپر شاهین شهر)حسین فعله گری (شهرداری قرچک) نیما حسینی (دانش و ورزش مشهد) سالار آقاپور (مس سونگون ورزقان) بهروز عظیمی (استعدادهای درخشان مشهد) مجتبی پارسا پور (استعداد های درخشان مشهد) محمد رحمتی (سوهان محمد سیما قم) علی ابراهیمی (فرش آرا مشهد) منصور رفیع نیا (اهورا بهبهان) مهدی علیزاده (ایلام) برای حضور در این تورنمنت به تیم زیر 20 سال دعوت شدند.

در گروه اول این پیکارها تیم های تایلند، ترکمنستان و مالزی و در گروه دوم تیم های ایران، تاجیکستان و کویت قرار داشتند اما تیم های ترکمنستان و کویت تصمیم گرفتند که از شرکت در این رقابت ها انصراف دهند و به همین دلیل مسئولان برگزاری مسابقات 2 تیم میانمار و تایلند B را جایگزین این 2 کشور کردند. تیم ملی فوتسال زیر 20 سال کشورمان در این مسابقات در گروه دوم با تیم های تایلند B و تاجیکستان همگروه شده و قرار است اولین رقابت خود را در این مسابقات امروز (یک شنبه) از ساعت 13 به وقت تهران برابر تیم ملی تاجیکستان برگزار کند.

برنامه کامل مسابقات محبت آمیز 6 جانبه تایلند به توضیح زیر است:

یکشنبه 13 / 11 / 98

ایران - تاجیکستان ساعت 13 به وقت تهران

تایلند - مالزی ساعت 15:30 به وقت تهران

دوشنبه 14 / 11 / 98

تاجیکستان - تایلند B ساعت 13 به وقت تهران

مالزی - میانمار ساعت 15:30 به وقت تهران

سه شنبه 15 / 11 / 98

تایلند B - ایران ساعت 13 به وقت تهران

میانمار - تایلند ساعت 15:30 به وقت تهران

لازم به ذکر است مرحله رده بندی روز شنبه 19 بهمن ساعت 12:30 به وقت تهران و مسابقه فینال هم در همان روز شنبه از ساعت 15:30 شروع خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 320

به "محک امیدهای فوتسال در تورنمنت تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محک امیدهای فوتسال در تورنمنت تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید