دهمین نمایشگاه مسکن و انبوه سازان ایران افتتاح می شود

به گزارش جام پارسی، خبرنگاران: دهمین نمایشگاه مسکن و انبوه سازان و فرصت های سرمایه گذاری همزمان با جشنواره فروش واحدهای تجاری، اداری و مسکونی و نخستین نمایشگاه املاک و مستغلات در نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار می شود.

دهمین نمایشگاه مسکن و انبوه سازان ایران افتتاح می شود

جهت دریافت خدمات اجرای روف گاردن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

جهت دریافت خدمات طراحی ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و عظیم بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش خبرنگاران از مشهد مقدس، سید علیرضا صدرزاده، مدیر برگزاری دهمین نمایشگاه مسکن و انبوه سازان اظهار کرد: دهمین نمایشگاه بین المللی مسکن، انبوه سازان و فرصت های سرمایه گذاری همزمان از امروز با حضور 50 برند برتر انبوه سازی از 8 استان کشور برگزار می شود.

صدرزاده افزود: شرکت هایی از استان های خراسان رضوی، خراسان شمالی، مازندران، تهران، آذربایجان غربی، هرمزگان، جزیره کیش و اصفهان در این نمایشگاه حضور دارند.

وی با اشاره به ویژگی های دهمین نمایشگاه مسکن و انبوه سازان خاطرنشان کرد: دهمین نمایشگاه بین المللی مسکن، انبوه سازان و فرصت های سرمایه گذاری با دعوت بیش از 30 شرکت سرمایه گذار خارجی جهت بازدید از این نمایشگاه در مشهد برگزار می شود.

صدرزاده گفت: باتوجه به جشنواره فروش، مشارکت کنندگان از تخفیف ویژه ای برخوردارند به طور ی که برای خریداران بین 5 تا 10 درصد کاهش هزینه وجود دارد.

مدیرعامل شرکت مدیریت پروژه های نمایشگاهی افزود: دهمین نمایشگاه بین المللی مسکن و انبوه سازان و فرصت های سرمایه گذاری در بخش مسکن و سومین جشنواره فروش واحدهای مسکونی،تجاری و اداری نسبت به سال گذشته با 60 درصد رشد روبرو است.

صدرزاده گفت: در حاشیه دهمین نمایشگاه بین المللی مسکن و انبوه سازان و فرصت های سرمایه گذاری در بخش مسکن و سومین جشنواره فروش واحدهای مسکونی، تجاری و اداری سه جایزه ویژه خریداران و سرمایه گذاران در نظر گرفته شده که شامل یک دستگاه خودرو ام وی ام، بازدید از بلندترین برج تجاری، اقامتی دنیا به همراه یک نفر و سفر به کیش به همراه یک نفر در نظر گرفته شده است.

دهمین نمایشگاه مسکن و انبوه سازان و فرصت های سرمایه گذاری همزمان با جشنواره فروش واحدهای تجاری، اداری و مسکونی و نخستین نمایشگاه املاک و مستغلات این نمایشگاه از 28 آبان تا یک آذر از ساعت 16 تا 22 در نمایشگاه بین المللی مشهد پذیرای متخصصان است.

منبع: تسنیم
انتشار: 14 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 539

به "دهمین نمایشگاه مسکن و انبوه سازان ایران افتتاح می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دهمین نمایشگاه مسکن و انبوه سازان ایران افتتاح می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید