مبارزات انتخابی تیم تکواندوی بانوان فردا برگزار می گردد

به گزارش جام پارسی، رقابت های انتخابی درون اردویی تیم ملی تکواندو بانوان برای حضور در بازی های آسیایی فردا (یک شنبه) 20 خردادماه برگزار می گردد.

مبارزات انتخابی تیم تکواندوی بانوان فردا برگزار می گردد

به گزارش خبرنگاران، رقابت های انتخابی درون اردویی تیم ملی تکواندوی بانوان برای تعیین شدن نمایندگان اعزامی در دو وزن 53 - و 57 - کیلوگرم برای حضور در هجدهمین دوره بازی های آسیایی از صبح فردا (یک شنبه) به میزبانی فدراسیون تکواندو و زیر نظر مهرو کمرانی، سرمربی تیم ملی بانوان برگزار می گردد.

مبارزات انتخابی در وزن 53 - کیلوگرم بین الهه شیدایی و مهسا پورمیرزایی برگزار می گردد و در وزن 57 - کیلوگرم پریسا جوادی و کوثر اساسه به مصاف هم می فرایند.

اما در وزن 67 - کیلوگرم ملیکا میرحسینی در صورت موافقت پزشک معالج می تواند مبارزه انتخابی خود را با کیمیا علیزاده برگزار کند. میرحسینی در جریان مسابقات تکواندوی قهرمانی آسیا ویتنام از ناحیه دست چپ به شدت دچار آسیب دیدگی شده است.

اما پیش از این ناهید کیانی و زهرا پوراسماعیل با کسب مدال های نقره و برنز در رقابت های قهرمانی آسیا به عنوان نفرات فیکس تیم ملی و اعزامی به بازی های آسیایی 2018 جاکارتا معرفی شده اند.

البته پیش از این نیز صحبت هایی هم مبنی بر حضور اکرم خدابنده (کاپیتانتیم ملی تکواندوی بانوان) در انتخابی تیم ملی جهت حضور در بازی های آسیایی مطرح بود که از سوی مهرو کمرانی تکذیب شد. خدابنده در صورت حضور در انتخابی ها باید با زهرا پوراسماعیل مبارزه خود را برگزار می کرد اما طبق گفته سرمربی تیم ملی بانوان از او در رقابت های گرندپری استفاده می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 دی 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 240

به "مبارزات انتخابی تیم تکواندوی بانوان فردا برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مبارزات انتخابی تیم تکواندوی بانوان فردا برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید