افشین فرزام: هدف ملایی بهترین نتیجه در بازی های آسیایی است

به گزارش جام پارسی، مربی تیم ملی رویینگ بانوان گفت: هدف نازنین ملایی در مسابقه تک نفره سبک وزن کسب بهترین نتیجه است.

افشین فرزام: هدف ملایی بهترین نتیجه در بازی های آسیایی است

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام با یکی از بهشت های روی زمین اشنا شوید و زیبایی های هوشی مین و هانوی را در سفر دلپذیری تجربه کنید.

افشین فرزام در گفت وگو با خبرنگاران، درباره حریفان اصلی نازنین ملایی در رویینگ تک نفره بانوان، اظهار کرد: در بخش تک نفره سبک وزن تایلند، ویتنام، چین،هنگ کنگ و قزاقستان حضور دارند. تایلند،ویتنام و هنگ کنگ پاروزنان بسیار سریعی دارند. قزاقستان هم تیم خوبی است و به نظرم حرف های زیادی برای گفتن خواهند داشت، اما همان طور که قبلا هم گفتم تنها رقیب ما در این بخش چین است.

مربی تیم ملی رویینگ بانوان، بیان کرد: چین در بخش رویینگ بانوان با ترکیب اصلی اش به بازی های آسیایی جاکارتا آمده است. آنها مدال جهانی در سبک وزن دارند و زیر نظر کادر فنی اروپایی تمرین می کنند و شرایطشان خوب است. با این حال نازنین ملایی هم از نظر فنی و هم از نظر روانی در شرایط ایده آلی واقع شده است. با این که قایق تخصصی اش چند روز دیرتر رسید، اما به خوبی با آن هماهنگ شده است و آماده است که فردا (دوشنبه) مسابقه اش را انجام دهد.

او با اشاره به اهمیت مسابقه ملایی در مرحله مقدماتی، خاطر نشان کرد: این رقابت خیلی مهم است، چون ملایی در خط سوم و حریف چینی اش در خط چهارم پارو می زند که می تواند محک خیلی خوبی برای او باشد. از طرف دیگر نتیجه این بخش از اهمیت بیشتری برای تعیین خط فینال برخوردار است. به همین دلیل ملایی باید فردا نتیجه خوبی را کسب کند. با این حال روز مسابقه همه چیز را تعیین می کند و امیدوارم او که در حال حاضر آماده است مسابقه خوبی هم داشته باشد.

فرزام در ادامه درباره شرایط آب و هوایی اندونزی نیز، بیان کرد: شرایط آب و هوایی این جا خاص است. گرمای اندونزی زیاد است، اما نکته اصلی باد مخالف و باد از بغل است که بر روی کار همه قایقرانان تاثیر گذار خواهد بود. این جا است که هر کسی تجربه بیشتر و تاکتیک بهتری داشته باشد پیروز خواهد شد.

مربی تیم ملی رویینگ بانوان در خاتمه صحبت های خود و در پاسخ به این سوال که آیا استراتژی ملایی شروع با قدرت است یا تصمیم دارد انرژی اش را برای فینال ذخیره کند، گفت : برنامه ما شروع با قدرت نازنین ملایی است. به این دلیل که نتیجه گروهی در تعیین خط فینال تاثیر دارد، او با قدرت پارو خواهد زد، اما در جریان مسابقه پارو زدنش به حریفانش نیز مربوط می شود. اگر حریفش فشار وارد کند، ملایی نیز باید فشار آورد و جلوتر مسابقه را به خاتمه برساند، اما اگر حریفش فشاری وارد نکرد او نیز مسابقه را مدیریت می کند. ما این جا به دنبال ثبت زمان خاصی نیستیم. هدف اولیه ما اول شدن ملایی در مرحله گروهی و سپس کسب بهترین نتیجه است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 267

به "افشین فرزام: هدف ملایی بهترین نتیجه در بازی های آسیایی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشین فرزام: هدف ملایی بهترین نتیجه در بازی های آسیایی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید