طرح گردشگری دره عشق در چهارمحال و بختیاری تکمیل می گردد

به گزارش جام پارسی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری گفت: تکمیل طرح گردشگری دره عشق شهرستان کیار شرایط جذب جهانگرد را رونق می بخشد.

طرح گردشگری دره عشق در چهارمحال و بختیاری تکمیل می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری، مهرداد جوادی روز دوشنبه 22 اردیبهشت 1399 در حاشیه بازدید از تأسیسات گردشگری شهرستان کیار تأکید کرد: تکمیل طرح گردشگری دره عشق از توابع دهستان مشایخ موجب افزایش جذب گردشگر های داخلی و خارجی در سفر به این استان خواهد شد.

او اضافه کرد: تکمیل و بهره برداری از زیرساخت های گردشگری چهارمحال و بختیاری از مهم ترین برنامه های اولویت دار اداره کل به شمار می رود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری توضیح داد: چهارمحال و بختیاری به عنوان قطب گردشگری کشور نیازمند توجه جدی به ویژه در بخش زیرساخت های گردشگری است.

او بیان داشت: به همین دلیل بهره مندی از توان بخش خصوصی و سرمایه گذاران توانمند برای سرمایه گذاری در بخش های مختلف گردشگری چهارمحال و بختیاری با جدیت دنبال و اجرایی می گردد.

توسعه زیرساخت های گردشگری دره عشق شهرستان کیار شامل عملیات محوطه سازی ایستگاه زیپ لاین، احداث رینگ دوچرخه سواری، اجرای فنس دور مجموعه آب رسانی، تکمیل جاده های دسترسی داخل سایت و امکانات اقامتی، پذیرایی، رفاهی و ورزش های هیجانی مانند رفتینگ، زیپ لاین، پل معلق چوبی و پاراگلایدر در زمینی به وسعت 160 هزار مترمربع با 22 میلیارد ریال اعتبار استانی به منظور افزایش ماندگاری گردشگران داخلی و خارجی در حاشیه رودخانه کارون و هم جواری مناطق حفاظت شده هلن، سبزکوه و زیست کره هلن دستور کار قرار گرفته است.

آبشار دره عشق با افزون بر 100 متر ارتفاع یکی از مهم ترین و زیباترین جاذبه های طبیعی چهارمحال و بختیاری در 150 کیلومتری شهرکرد واقع شده است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 18 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 680

به "طرح گردشگری دره عشق در چهارمحال و بختیاری تکمیل می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح گردشگری دره عشق در چهارمحال و بختیاری تکمیل می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید